Tonzon

7.8/10

Coby Scheltens

Komen beloftes direct na.
Zeer vriendelijk en beleefd.
Duidelijke uitleg.

Vlotte afhandeling en harde werkers!
Altijd klaarstaan om vragen te beantwoorden .

M. van den Boom

Goed bedrijf. Snelle communicatie en uitstekende begeleiding in de keuze van de vloerisolatie.

Met TonZon Thermokussens zitten we er nu warmpjes bij

uitstekend voorlichtingsmateriaal

I. van Beijeren

Geweldige ervaring met Tonzon via Het Groene Huis Haarlem !!
Geweldige ervaring met Tonzon via Het Groene Huis Haarlem !!
Zowel het eerste contact in de zaak als de eerste inspectie waren bijzonder plezierig en informatief. De hierbij geconstateerde zwamvorming is door bemiddeling van het GroeneHuis zeer efficiënt door de firma Nooit meer Zwam opgelost.
Hierna is de kruipruimte geïsoleerd waarover alleen maar gezegd kan worden dat Het Groene Huis ongelofelijk vriendelijk personeel heeft die geruisloos en gestaag hun gang gaan.
Alle lof !!

Vriendelijk, deskundig en efficiënt

Eigenlijk geen, ga zo door !

Pieter v.d. Sanden (particulier)

Deskundig en zeer netjes gewerkt door Plusklus 23; o.i. een installateur die als voorbeeld kan dienen voor zijn beroepsgenoten. En ook zeer vriendelijk in de omgang.

Zowel vooraf als de nazorg, maanden na de doorvoer van leidingen door derden, is prima voor elkaar. Zonder te hoeven reclameren: afspraak is afspraak en die komt Plusklus 23 na.

Kunnen we zo 123 niet bedenken, we zijn zeer tevreden.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over vertrouwd TONZON installateur PlusKlus 23 (Eindhoven), Mathieu Koolen. Wij wensen je nog veel plezier en... Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over vertrouwd TONZON installateur PlusKlus 23 (Eindhoven), Mathieu Koolen. Wij wensen je nog veel plezier en comfort met TONZON Vloerisolatie.

Opjobzon

ObJobZon in Apeldoorn is een fantastisch bedrijf met vakmanschap en vriendelijkheid. De vloerisolatie is top! Het is daardoor nu 2 graden warmer in de woonkamer dan voorheen.

Professioneel, checken ook of de houten vloer nog goed is voordat de isolatie er tegenaan gemonteerd wordt.

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review, erg fijn om te lezen dat je super tevreden bent! Daar doen we het voor! Dat doet ons goed.

Paul Woudstra

Paul Woudstra

Goede afspraken en duidelijke uitleg van het product

Richard

Top vloerisolatie

Keurige afwerking en kruipruimte is volledig geisoleerd, top.

Ga zo door!

Reactie Tonzon:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Jouw tevredenheid, daar doen we het voor!

prive

accuraat

Chantal

17 oktober 2023: Na het indienen van de klacht ben ik heel netjes terug gebeld door een medewerker van Tonzon. Ze hebben mijn verhaal heel netjes aangehoord en excuses aangeboden. Ik zou teruggebeld... 17 oktober 2023: Na het indienen van de klacht ben ik heel netjes terug gebeld door een medewerker van Tonzon. Ze hebben mijn verhaal heel netjes aangehoord en excuses aangeboden. Ik zou teruggebeld worden voor een organisatie in deze regio welke met Tonzon producten werkt. Helaas is dat tot op heden niet gebeurd. Wellicht ontvang ik nog een reactie (ik hoop het).

Klacht!
Ik wil graag een klacht indienen nav het telefonisch contact met een van uw medewerkers. Nadat ik heb aangegeven waar we tegenaan lopen en waar we naar op zoek zijn voor de isolatie werd aangegeven dat we de vorige keer niets hebben afgenomen (wat wel zo is, maar is verlopen via een contactpersoon welke we verkregen hebben via Tonzon). Kortom, ik werd uitgemaakt dat ik het allemaal niet snapte en toen ik aangaf dat ik dit geen prettig gesprek vond, besloot de medewerkster het gesprek te beëindigen voordat ik mijn vraag kon stellen. Niet de manier waarop je met klanten moet omgaan lijkt me.

Nog niet gevonden

Zie boven

Eindhoven

Plusklus 23 van Mathieu Koolen heeft de vloerisolatie aangebracht in regio Eindhoven

Wijze van aanbrengen: prima! ondersteuning na ontdekken van gaslek, daarna het ten dele weer vrijmaken van kruipruimte en daarna weer terugbrengen in oorspronkelijke staat: een pluim!! Zeer fijn en... Wijze van aanbrengen: prima! ondersteuning na ontdekken van gaslek, daarna het ten dele weer vrijmaken van kruipruimte en daarna weer terugbrengen in oorspronkelijke staat: een pluim!! Zeer fijn en prettig contact. Dit bedrijf raden we zeer sterk aan in regio Eindhoven

absoluut geen verbeter tips; prima werk geleverd!