Makkelijk te bestellen en snelle levering

J. Mandjes

Goede snelle service

Ruim van te voren een luxe toiletunit besteld. Op afgesproken dag (midden van de middag) nog geen levering. Een belletje aan Toiletmaat en een toiletunit werd nog dezelfde dag geregeld (weliswaar de... Ruim van te voren een luxe toiletunit besteld. Op afgesproken dag (midden van de middag) nog geen levering. Een belletje aan Toiletmaat en een toiletunit werd nog dezelfde dag geregeld (weliswaar de standaard variant). Enkele dagen leter werd de "luxe" toiletunit alsnog bezorgd.

Keurig op tijd geleverd en netjes onderhouden dixie

Peri BV

Wasbak was niet gevuld. Geen uitleg gegeven over hoe het moet gebeuren. Telefonisch zelf moeten bellen om het op te lossen. Na het vullen begon het te lekken waardoor de hele zaak onder water... Wasbak was niet gevuld. Geen uitleg gegeven over hoe het moet gebeuren. Telefonisch zelf moeten bellen om het op te lossen. Na het vullen begon het te lekken waardoor de hele zaak onder water stond.

Na 3 dagen gebeld dat ze helemaal vol zitten en of er iemand langs kon komen om te legen. Dit was niet mogelijk, maar ik zou terug gebeld worden voor een oplossing. Ik ben niet terug gebeld en moest er zelf achteraan gaan. Nog steeds geen oplossing of medewerking gekregen. Laatste avond van de carnaval stonk alles en trok door het hele pand. Met toiletverfrissers moeten spuiten en deuren open laten staan. Hierdoor was het ook ijskoud.

Netjes correct en op tijd geleverd.

Topbedrijf!!!

Snelle levering en ophalen,we hadden een dixie gehuurd.