Dortland

Snel, vriendelijk en servicegericht

Ramon

Slechte service, toilet werd gewoon neergezet zonder contact in een parallelstraat. Verplaatsen zou tot volgende dag moeten wachten, zelf moeten verplaatsen over 500m naar de juiste locatie

Tesqua

Goede service. Er wordt echt meegedacht!

Techneck

Toiletten waren besteld , maar bleek achteraf dat ze er niet meer waren ( website niet up to date )

particulier

Prima keurig op tijd geleverd, bezorger zeer behulpzaam met het plaatsen.

Suppen op de vecht

Slecht

Monique

Waar zullen we beginnen... Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat het dus vaak ook..

-5 sterren is al te veel van het goede voor dit bedrijf.

Levering op de...

-5 sterren is al te veel van het goede voor dit bedrijf.

Levering op de afgesproken datum heeft niet plaats gevonden. Na veel bellen uiteindelijk een dag later een mobiel toilet geleverd gekregen. Helaas wel noodgedwongen elders moeten overnachten omdat wij op dat moment al niet meer de beschikking hadden over een toilet in huis.
De coulance die wij van Toiletmaat.nl ontvingen was € 6,05 omdat het toilet later werd geleverd en werd ons verteld doorToiletmaat.nl "de aannemer moet ook niet eerder beginnen als dat het toilet is geleverd. Je gooit tenslotte ook geen oude schoenen weg als je nog geen nieuwe hebt..... en de mooiste uitspraak was: wat verwacht u nu eigenlijk voor dat geld. De huur van het mobiele toilet is al niet duur".

Voor de oplettende lezer de kosten voor 6 weken huur is € 270,-. Voordat wij € 6,05 retour hadden op de rekening waren wij veel telefoontjes en heel veel discussie verder.

Wekelijkse reiniging van het toilet betekent niet 1x per 7 dagen (week) maar ergens in de week nadat het toilet geplaatst is. Het kan dus ook zomaar 12 dagen duren voordat reiniging wordt ingepland. Hou er dan ook rekening mee dat inplannen van reiniging niet automatisch betekent dat dit ook daadwerkelijk plaats vindt. Van de 6 weken huur heeft er 2 keer op de afgesproken dag reiniging van het toilet plaats gevonden. Het kan namelijk zo zijn dat na inplannen niet wordt doorgegeven aan de chauffeur ofwel de chauffeur had geen tijd maar het kan ook zijn dat de chauffeur het gewoon druk had die dag en dan op een ander moment onaangekondigd voor de deur staat.

Let wel, normaal gesproken weet je niet van te voren wanneer er iemand langs komt om te reinigen. Wij hadden een speciale regeling hiervoor getroffen met de medewerkers van Toiletmaat.nl, een enorme service was dat! In totaal is het toilet 3 keer gereinigd....

Dit bedrijf is niet klantvriendelijk en wil iedereen afraden om iets te huren/bestellen bij Toiletmaat.nl Het zegt eigenlijk al genoeg dat een Google review niet mogelijk is.

Ik ga ervan uit dat deze review zal worden verwijderd door Toiletmaat.nl en zal daarom deze review op zoveel mogelijk plekken neerzetten zodat een ander er niet in trapt.

GK Bouwservice

Kreeg een oude toilet die op bouw had gestaan chauffeur zei al wat jammer dat ik niet wist dat het voor feest was ik had dit wel aangeven !
Chauffeur was echt heel aardig maakte de toilet erg...
Chauffeur was echt heel aardig maakte de toilet erg goed schoon gelukkig is het donker maar ziet er van buiten niet uit

R vd wal

G ook ede communicatie en snelle levering