Boukje van Rijn

Aanpassing in de bestelling gedaan en we krijgen niet wat we hebben besteld. Een luxe toilet met wasbakje om handen te wassen is een verouderde beschadigde Dixie wc
Gebeld naar het bedrijf,...
Gebeld naar het bedrijf, maar wegens drukte op de lijn verzoek om in te spreken, zodat er teruggebeld kan worden. En dat moet nu, 12 uur later nog gebeuren. In het weekend is er geen service en bereikbaarheid...

Sabina

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Toilet is NIET geleverd. Het bedrijf is vrijdag na 18:00 en in het weekend niet bereikbaar, waardoor ik geen toilet had op mijn feest. Naderhand... Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Toilet is NIET geleverd. Het bedrijf is vrijdag na 18:00 en in het weekend niet bereikbaar, waardoor ik geen toilet had op mijn feest. Naderhand kwam ik moeizaam in contact met de telefoniste die helaas niets over de afhandeling kon zeggen omdat de desbetreffende collega met een ziek kind thuis zat. Er is dan geen back-up. Overigens is dit geen kritiek naar de telefoniste maar organisatorisch een slechte bezetting. Verder kreeg ik te horen dat de toiletten van Toiletmaat bij Boels en Dixxie vandaan komen en het weer door een ander bedrijf worden geleverd. De vele schakels maakt het kwetsbaar. Of te wel je kunt beter daar zelf rechtstreeks je toilet huren :)
Na 10 dagen was ik opgelucht dat ik het betaalde bedrag weer terug heb gekregen op mijn rekening. Ik heb verder niets meer gehoord van toiletmaat. Vanwege het terugstorten 1 ster ipv een halve.

Bestellen ,bezorgen en ophalen ging prima
Wc zelf stonk enorm
Had het nodig voor feestje en uiteindelijk is nog iedereen binnen naar wc gegaan

Remco

Helaas ook een mindere ervaring met Toiletmaat.nl
Helaas ook een mindere ervaring met Toiletmaat.nl
Voor een feestje een plaszuil en Dixie gehuurd, werd keurig door Boels op de afgesproken dag afgeleverd. In alle communicatie ging ik er vanuit dat de twee toiletten op maandag zouden worden opgehaald (weekendhuur) en nu krijg ik te horen dat het vrijdag gaat worden.
Vervolgens contact gehad met Toiletmaat en deze geeft vervolgens aan dat het in de algemene voorwaarden staat dat er binnen 8 dagen opgehaald zal worden en dat er nergens staat dat het toilet op maandag zou worden opgehaald. Vervolgens geef ik aan dat dit mij niet duidelijk was en dan krijg ik te horen dat dit in de toilettenwereld altijd zo werkt, waarop ik aangeef dat ik dan blij ben niet in de toilettenwereld te werken (want ik hou van helder en duidelijk communiceren).
De medewerker blijft helaas wijzen naar algemene voorwaarden en heeft geen enkel inlevingsvermogen. Vervolgens wil hij het gesprek niet meer aangaan.
Dat toiletten op ene andere dag worden opgehaald dan verwacht is voor mij niet het probleem. Wanneer was aangegeven dat de rijroute op vrijdag is dan had ik hier rekening mee kunnen houden en eventueel een andere keuze kunnen maken.
Het gaat dus om helder en duidelijk communiceren en 'managing expectations' daar schiet men duidleijk tekort bij toiletmaat.nl.
Jammer want mooi concept.
Alle lof voor Boels en de medewerkers van Boels, de daadwerkelijke uitvoerders van de opdracht.

Monique Roos

Na een discussie over het reinigen van het toilet waarin wij werden beschuldigd dat het toilet niet bereikbaar was voor de chauffeur en wij telefonisch niet bereikbaar waren voor deze chauffeur... Na een discussie over het reinigen van het toilet waarin wij werden beschuldigd dat het toilet niet bereikbaar was voor de chauffeur en wij telefonisch niet bereikbaar waren voor deze chauffeur waarin wij gewoon voor leugenaar werden uitgemaakt heb ik gezegd dat ze het toilet op mochten komen halen dat ik met zo'n bedrijf niet verder zaken wilde doen. Geloof het of niet maar waar de chauffeur 3 weken niet bij ons adres kon komen was het toilet nu binnen 24 uur opgehaald..........vreemd toch?????

Monique Roos

Nooit maar dan ook nooit meer een toilet via Toiletmaat. In eerste instantie alles goed geregeld qua bestellen en plaatsen. Bij de bestelling zat dat het toilet iedere week gereinigd zou worden... Nooit maar dan ook nooit meer een toilet via Toiletmaat. In eerste instantie alles goed geregeld qua bestellen en plaatsen. Bij de bestelling zat dat het toilet iedere week gereinigd zou worden echter na 2 weken was dit nog niet gebeurd. Ik gebeld en ze gingen het doorgeven en het zou zo snel mogelijk geregeld worden, zouden me terug bellen met wanneer de reiniging zou plaatsvinden maar dat is niet gebeurd. Week later nog niet gereinigd dus weer bellen en weer hetzelfde verhaal. Afijn we zijn nu aan het einde van de huurperiode van 4 weken en het toilet is nog steeds niet gereinigd, gisteren gebeld met hoe gaan we dit oplossen. Behulpzame dame aan de lijn die zei dat het echt druk was en dat ze alleen maar klachten kregen over het reinigen maar haar best ging doen. Ze belde me terug en zei dat ze contact had gehad met degene die moest gaan reinigen en dat ze zodra ze wist wanneer ze langs zouden komen mij nog even terug zou bellen. Vandaag nog niets gehoord dus maar weer gaan bellen omdat ook vandaag het einde van de huurtermijn zou zijn en we eigenlijk het toilet nog iets langer nodig hadden maar zover is het niet gekomen. Wat ben ik ongeschoft geholpen door Aron, ineens kwam hij met een rapport van de chauffeur met daarin de data dat hij langs geweest zou zijn 5 juni voor de 1e keer (toilet stond er al vanaf 17 mei). Het lag allemaal aan ons want het toilet was voor de chauffeur niet bereikbaar en wij waren telefonisch niet bereikbaar. Het frapante is dat het toilet wel bereikbaar is alleen moet de chauffeur even de omleiding, die duidelijk staat aangegeven, volgen. Ik heb geen gemiste oproepen en als ik niet bereikbaar ben staat er altijd nog een voice mail aan die ingesproken kan worden. Al met al ontstond er een discussie waarin ik min of meer voor leugenaar werd uitgemaakt en toen heb ik gezegd dat ze het toilet weg mogen halen, dat ik zo niet behandeld wens te worden. Zo ga je niet met klanten om. Ben trouwens nu wel benieuwd hoelang het nu duurt voordat hij weggehaald wordt want als ze er 4 weken niet bij kunnen komen om te reinigen zullen ze er nu ook niet bij kunnen komen om hem op te halen............

D.j.schouten

Smerig toilet gekregen , was bij aankomst al goor
Smerig toilet gekregen , was bij aankomst al goor
Dit aangegeven daar hebben ze niks mee gedaan want zegt de chauffeur ik kan er niet komen , raar ik was iedere dag in het huis en heb zelf geen kleine auto
Vervolgens word mijn partner afgeboekt en uit gekafferd voor leugenaar
Al met al een fantastisch bedrijf wat waarschijnlijk geen lang leven is beschoren.
Wil je een goor toilet dat niet gereinigd word en stinkt naar je voorganger , moet je bij hun zijn
PRUTBEDRIJF

De wc rook absoluut niet fris
Zelf wat gespoten voor geur
Maar bleef erg ruiken naar urine