Touiletmaat

Fijn toilet, maar jammer dat ie uiteindelijk 2 dagen later kwam dan geadverteerd..

De korte

Met toiletmaat goed. De partij waar zij mee werken, Dixie in dit geval, geen goed woord voor over. Hadden wij geweten dat ze daarmee samenwerken hadden wij geen bestelling gedaan bij Toiletmaat.

Brandned bv

Zeer slecht . valse belofte , geen afspraak !

nvt

Goede communicatie alleen jammer dat ze niet op de gewenste dag konden leveren.

Mariek Witlox

Via google gevonden toilet gereserveerd blijkt niet leverbaar te zijn. Telefoniste tipte me dat Boels een toilet had. Dit kilote dus adequate call center agent. Helaas wel google ad kosten verspild.

Marloes Jansen

Helaas leverdatum dat wij de Dixi wilde hebben was niet mogelijk. De flexibiliteit van de website komt niet overeen met de werkelijkheid. Verder wel vriendelijke en goed geholpen

Arjan Lock

Gebruiken het toilet als particulier tijdens renovatie van ons toilet. Afspraak voor levering ging eenvoudig en snel.
Reiniging vindt 1 keer per week plaats.
Dit lijkt me persoonlijk wat...
Reiniging vindt 1 keer per week plaats.
Dit lijkt me persoonlijk wat weinig bij gebruik door 9 personen (groot gezin).
Op de dag van reiniging (vandaag) zou de chauffeur al om 6.30 uur geweest zijn.
Is wat vroeg bij een particulier, maar ik was om 6 uur al thuis aan het werk.
Ik heb de chauffeur niet gezien of gehoord en het toilet is niet gereinigd en/of leeg gemaakt.
De reden opgegeven door de klantenservice "het toilet was niet bereikbaar".
Even kort telefoontje of even aanbellen was teveel moeite blijkbaar. Dus we zitten in de shit....
Als particulier zou ik dit bedrijf niet aanbevelen, sorry.

De Jonge

Site goed en gebruiksvriendelijk, medewerkers heel vriendelijk, maar als je uiteindelijk het bestelde niet kan leveren score je wel een onvoldoende..

Hans

Niet zo goed, kwam een dag te vroeg, geen slot en de sluiting werkt niet best.
Wel schoon.

Jaap

Toilet besteld en betaald, dag later cancellen ze de opdracht. Erg jammer.