IJsenbrandt

Goede service

Mipo

Snel geregeld online, vriendelijke mensen aan de telefoon voor vragen

Sanna Goeman

Zeer slecht. Namelijk op de dag zelf laten weten dat de dixie niet geleverd kon worden omdat de planning al vol zat. Nergens stond dat vermeld. Ook nog eens een uur later bellen dan dat de dixie... Zeer slecht. Namelijk op de dag zelf laten weten dat de dixie niet geleverd kon worden omdat de planning al vol zat. Nergens stond dat vermeld. Ook nog eens een uur later bellen dan dat de dixie geleverd zou worden.

L de Bruin

Goed en behulpzaam

Bart Pijnenburg

Ik ben helemaal niet tevreden. een week na de reservering en betaling kreeg ik een telefoontje dat ze geen toilet beschikbaar hadden. werd ik niet blij van.

Koning

Slecht, je zoekt op Google op toilet. krijgt jullie als eerste in beeld; dus betaald adverteren. je boekt en betaald en word de volgende morgen om half acht al gebeld, omdat het niet past en jullie... Slecht, je zoekt op Google op toilet. krijgt jullie als eerste in beeld; dus betaald adverteren. je boekt en betaald en word de volgende morgen om half acht al gebeld, omdat het niet past en jullie niet meer in de hoek van Nederland komen bezorgen. Adverteer dan niet als leveren in heel Nederland

Sjoukje Jongsma

Niet goed.

n.v.t.

Hele goede service. Precies op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Super.