Snelle levering en goede prijs. Ik ben tevreden met de 2 wc's wat ik heb gehuurd.

Helaas is de toilet niet op de juiste plek neergezet, maar 2 km verder dan de bedoeling was.
Erg jammer dat er geen contact opgenomen is om de plek af te stemmen.

E p event

Niet goed ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb

Prima. Alleen werkte de wasbak van de wc niet, dus had net zo goed een goedkopere zonder wasbak kunnen nemen.

Online Bestellen ging prima;

Levering/plaatsing was minder: had besteld voor vrijdagmiddag, maar bleekt zonder tegenbericht dat ze dinsdag al geplaatst werden (op openbare weg), wat...

Lotte

Slechte ervaring. De klantenservice stond mij niet vriendelijk te woord en heeft mij niet goed kunnen helpen. Bovendien is het toilet in eerste instantie niet op de juiste plek afgeleverd en ook...

LIma Adminstratie BV

Alles is heel goed geregeld Ken alleen zeggen geef ze een duim

Judith

Super tevreden. Heel goede service. Toilet is regelmatig schoongemaakt. Ik zal dit zeker een ander aanbevelen.

Laurent

Communicatie slecht, lastig telefonisch te bereiken, wordt niet teruggebeld. Verkeerde product werd geleverd, etc. etc. Heb het product weer op laten halen en een ander bedrijf ingeschakeld.

Boukje van Rijn

Aanpassing in de bestelling gedaan en we krijgen niet wat we hebben besteld. Een luxe toilet met wasbakje om handen te wassen is een verouderde beschadigde Dixie wc
Gebeld naar het bedrijf,...