Sandra Maasland

Derk

Makkelijk geregeld via de website. Misschien niet alles helemaal vlekkeloos maar gelukkig zijn de details allemaal te regelen en op te lossen via de klantenservices.

Don

Perfecte levering op gewenste datum en tijd!

Inloophuis Wij Allemaal

Slecht, betaald en 3 dagen voor evenement geannuleerd

Storimans

Waarloze service

Bouwbedrijf ACR

Heel erg slechte ervaring, had een eco toilet besteld en zo vrijdag geleverd worden. Kreeg een mail dat het verplaatst werd naar Maandag.
Maandag ook niet geleverd. Dinsdag vroeg gebeld zouden...
Maandag ook niet geleverd. Dinsdag vroeg gebeld zouden het uitzoeken en terug bellen. Uiteraard niet terug gebeld tijdens lunchtijd terug gebeld nog steeds mee bezig. Eind van de dag gebeld dat ik toch echt ecotoilet nodig heb. Eindelijk door leidinggevende terug gebeld met mededeling levering word niks. We storten u geld terug.

Hele slechte communicatie met dit bedrijf en totaal geen service

DGCC

Plasster gehuurd en betaald. Werd ineens afgezegd want het was te druk. Dit kan ook bij de bestelling en niet een week later. Brnegt mij in grote problemen. Geen betrouwbare partner

Martin Friederichs

Ze konden niet leveren

van Wijnen

Had gereserveerd maar dat bleek ineens niet mogelijk vanwege planning, dus dat was al vervelend. Toen werd wel betaling ingehouden heb ik gebeld en dit zou terug gestort worden, maar is nog steeds... Had gereserveerd maar dat bleek ineens niet mogelijk vanwege planning, dus dat was al vervelend. Toen werd wel betaling ingehouden heb ik gebeld en dit zou terug gestort worden, maar is nog steeds niet gedaan, dus niet zo mooi, ga zo weer even bellen :-(