Jan

Duidelijke bestelprocedure, snelle levering, goed toilet!

Wispe

We hadden vrijdag voor de maandag erop een mobiel toilet besteld. Maandagochtend telefonisch contact opgenomen of dit ging lukken. Helaas was dit niet het geval, maar dinsdag zou wel lukken. Dinsdag... We hadden vrijdag voor de maandag erop een mobiel toilet besteld. Maandagochtend telefonisch contact opgenomen of dit ging lukken. Helaas was dit niet het geval, maar dinsdag zou wel lukken. Dinsdag kregen we te horen dat het toch donderdag werd waardoor de bouwlui drie dagen geen beschikking hadden over een toilet. Dit strookt totaal niet met de dus op de website.

Groeten,
Jitze
Wispe Brouwerij

Troost

Beste bedrijf,
Beste bedrijf,
Door omstandigheden bij jullie is er aan ons niet geleverd. Mijn partner reageerde wellicht wat kort door de bocht maar vroeg wat er voor oplossing was. Er zou terug gebeld worden maar er is geen contact meer opgenomen door jullie bedrijf. Er waren van jullie kant dus ook geen oplossing. Graag zien we het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug.

Advies over toiletmaat, HUUR HIER NOOIT !!!!!

Wat een ontzettend slechte service.
Advies over toiletmaat, HUUR HIER NOOIT !!!!!

Wat een ontzettend slechte service.
Eind juni hebben wij voor een feestje een luxe toilet gehuurd incl. doorspoel mogelijkheid en wasbakje.
Er werd een toilet geleverd door eco toilet. Na onderzoek blijkt dat deze leverancier helemaal geen luxe toilet levert zoals gehuurd.
Ik toiletmaat gebeld, het antwoord was gelijk, we zullen het teveel betaalde bedrag terug storten. Hier was ik het niet mee eens, mijn voorstel was om de helft van het totaal te crediteren. Er is tenslotte niet geleverd als besteld.
Vandaag 31-7 maar eens gebeld wat de uitslag was van mijn voorstel, blijkt dat het antwoord al een aantal weken duidelijk is maar toiletmaat reageert niet zelf terug, dit moest ik dus horen door zelf te bellen.

Ik zal hier nooit meer iets huren, en ik hoop vele met mij niet, ze doen maar wat ze willen en komen je nergens mee tegemoet.

Frank

Online bestellen was prima, daarna helaas te late levering en compleet onbereikbaar per telefoon. Over 3 dagen meerdere keren gebeld, vm ingesproken maar niet teruggebeld. Uiteindelijk via het... Online bestellen was prima, daarna helaas te late levering en compleet onbereikbaar per telefoon. Over 3 dagen meerdere keren gebeld, vm ingesproken maar niet teruggebeld. Uiteindelijk via het nummer van containermaat.nl kort contact gehad. Zou teruggebeld worden, maar dat is ook niet gebeurd.

Snelle levering en goede prijs. Ik ben tevreden met de 2 wc's wat ik heb gehuurd.

Helaas is de toilet niet op de juiste plek neergezet, maar 2 km verder dan de bedoeling was.
Erg jammer dat er geen contact opgenomen is om de plek af te stemmen.

E p event

Niet goed ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb

Prima. Alleen werkte de wasbak van de wc niet, dus had net zo goed een goedkopere zonder wasbak kunnen nemen.

Online Bestellen ging prima;

Online Bestellen ging prima;

Levering/plaatsing was minder: had besteld voor vrijdagmiddag, maar bleekt zonder tegenbericht dat ze dinsdag al geplaatst werden (op openbare weg), wat niet wenselijk was ivm locatie.

Heb ‘luxe’ versie besteld (2x) - bij beiden werkten fonteintje en doorspoelen niet.