Snelle levering en ophalen,we hadden een dixie gehuurd.

Martijn

Het is nog een beetje vroeg om een beoordeling te schrijven, want ik heb m'n Eco-toilet/Dixie nog niet. Echter heb ik al wel wat ervaring met het bedrijf (en de partner Eco toilet Beverwijk). Vorige... Het is nog een beetje vroeg om een beoordeling te schrijven, want ik heb m'n Eco-toilet/Dixie nog niet. Echter heb ik al wel wat ervaring met het bedrijf (en de partner Eco toilet Beverwijk). Vorige week via internet aangevraagd en hierin gevraagd of de plaatsing afgelopen maandag kon. Nog geen reactie, maar ik was er toch dus hij kon wat mij betreft gebracht worden. Op de maandag kwam de toilet niet dus dinsdagochtend gebeld. Er was iets mis gegaan in de planning, kan gebeuren. Op de dinsdag lukte niet meer, dan zou het woensdag worden. Maar woensdag zou er niemand zijn dus ik vroeg om de donderdag en dan het liefst vroeg in de morgen omdat ik 'm dan echt nodig zou gaan hebben. Ok, afgesproken. Woensdagmiddag een oproep gemist van Eco toilet Beverwijk, dus ik bel terug. "Ja we hebben het toilet geplaatst, maar hij staat niet helemaal goed. Hij staat bij nummer 6 (moest 3 zijn) maar u kunt 'm die paar meter makkelijk verplaatsen hoor. Ja, want vandaag kwam voor onze planning beter uit." Dus ik zeg: "Daarom had ik om morgenochtend gevraagd, dan was er iemand geweest om dat ding in ontvangst te nemen. Maar ik ga wel even kijken." In de wijde omgeving van waar de toilet geplaatst had moeten worden niets te zien. De dame van Eco toilet Beverwijk zou me even een mailtje sturen met een kaartje en de exacte plak van die plee. Bleek dat ding 4 straten verderop te staan, bij nummer 6.. Dat ging ik 'm zelf niet verslepen dus ik bel weer om dit laatste uit te leggen. "Bent u vandaag tot 17:00 uur bereikbaar? Dan belt mijn collega van de planning voor een afspraak om het op te lossen." Het is inmiddels bijna half 6 en hij moet nog bellen..
Ik snap dat het adres (in een nieuwbouwwijk) misschien niet heel makkelijk te vinden is, maar dan bel je toch even als je in de buurt bent. Nee, ze pleuren 'm van de wagen, laten 'm achter en als degene bij wie die in de tuin is beland het bedrijf belt met vragen.. Dan bellen ze om te zeggen dat ie verkeerd staat. Ik ben benieuwd hoe het morgen wordt opgelost en mocht ie toch nog goed terecht komen laat ik hier nog wel even weten hoe die zit.
Ik mag voor het bedrijf toch hopen dat hier heel veel positieve feedback tegenover staat want deze is niet best voor het gemiddelde.

Cavella

Ik kreeg een vieze toilet en stonk ontzettend naar urine ik heb zelf de toilet moeten schoonmaken en nog kreeg ik de urine lucht er niet uit. Ik huurde het toilet voor een feest zodat er niet 1... Ik kreeg een vieze toilet en stonk ontzettend naar urine ik heb zelf de toilet moeten schoonmaken en nog kreeg ik de urine lucht er niet uit. Ik huurde het toilet voor een feest zodat er niet 1 toilet aan huis was voor 22 dames. Helaas gebruikte de dames dus alleen mijn toilet dus maar 1en stonden er meer dames te wachten voor mijn toilet dan dat ze konden feesten en het heeft mijn bedrijfsnaam niet ten goede gedaan want wij kregen een klacht van hun. En ook geen leuke recensie.

cavella

De zaken zijn nog niet opgelost dus ik kan nog niets zeggen de jongen aan de telefoon was heel vriendelijk

Wat een slecht bedrijf. Wordt niet aan de afspraak voldaan. Toilet is meerdere malen opgehaald terwijl dit niet de bedoeling was. Mijn bouwvakkers zaten hierdoor zonder toilet. Maar toiletmaat... Wat een slecht bedrijf. Wordt niet aan de afspraak voldaan. Toilet is meerdere malen opgehaald terwijl dit niet de bedoeling was. Mijn bouwvakkers zaten hierdoor zonder toilet. Maar toiletmaat verwacht wel dat je hiervoor betaald. Daarnaast wordt de toilet ook niet schoongemaakt, terwijl ze dit wel horen te doen. Ik zag ook dat het niet hun eigen toilet is, maar weer huren van Boels. Ik raad aan om liever rechtstreeks via Boels een toilet te huren. Er is namelijk geen toegevoegde waarde aan de service van Toiletmaat. Alleen een arrogante telefoniste Aron, met lelijk taalgebruik en de telefoon ophangt. Totaal niet bereidwillig om te helpen. Ik ben er nog niet over uit of deze jongen het te hoog in z'n bol heeft zitten of gewoonweg niet blij is met zijn baan. Het is maar beter dat dat dit soort mensen achter de schermen blijven, wat een teleurstelling.

Gi

Via internet voor maandag een toilet besteld. Helaas kon het een dag later pas geleverd worden. Er werd toen in de ochtend een toilet geleverd terwijl de afspraak in de middag stond gepland en het... Via internet voor maandag een toilet besteld. Helaas kon het een dag later pas geleverd worden. Er werd toen in de ochtend een toilet geleverd terwijl de afspraak in de middag stond gepland en het toilet stonk enorm naar urine. Daar wij een restaurant zijn en gasten tijdelijk gebruik moesten maken van dit toilet, hadden wij direct contact opgenomen met toiletmaat over de stank. Dit was gelijk in behandeling genomen en de volgende ochtend werd het toilet omgeruild met een fris en schoon toilet. Top!

Nooit met Toiletmaat in zee gaan!! zonder iets te leveren blijven ze facturen sturen, zelfs na een jaar nog nadat alles afgehandeld is, telefonisch onbereikbaar etc. etc.

Henk

Het toilet snel bezorgd en schoongehouden. Ik had foutje gemaakt met afmelden, naar tevredenheid afgewikkeld šŸ‘

Heel vriendelijk contact alleen staat het toilet na bijna 2 weken afgemeld te zijn nog steeds op de stoep. Ophalen traag

Top geregeld en super snel