Kalker

Kunnen geen toilet leveren op gewenste datum of pas later op de dag, waardoor wel alsnog een halve dag geen toilet hebben. Geen andere optie dan annuleren en een ander bedrijf benaderen.

A. van de groep en zonen

Best slecht

Studio Barkies

Snelle levering, vriendelijk contact en zeer schoon afgeleverd. Contact via Whatsapp is ook heel handig.

MKM Schilderwerken

Wij als klein schildersbedrijf, hebben niet altijd een toilet nodig, maar wanneer wij er 1 nodig hebben bestellen wij deze bij Toiletmaat.nl

Alleen zou ik graag op rekening willen...

Alleen zou ik graag op rekening willen bestellen ipv vooraf betalen..

Tichelaar

Snelle levering en zo weer opgehaald!

Ontevreden Klant

Volgens de website was het vandaag besteld morgen geleverd. Inmiddels is die belofte verwijderd en was dit helaas ook mijn ervaring. Levering kon pas twee dagen na gewenste datum.

SvM Bouw en Montage

Toilet zou donderdag geleverd worden. Door ergens een fout in de communicatie nog niet geleverd gekregen. Hoop toch echt dat deze morgen bezorgd gaat worden. Telefoniste is wel vriendelijk maar... Toilet zou donderdag geleverd worden. Door ergens een fout in de communicatie nog niet geleverd gekregen. Hoop toch echt dat deze morgen bezorgd gaat worden. Telefoniste is wel vriendelijk maar krijgt maar moeizaam een oplossing van de grond....

Allard Nijdam

Helaas niet zo goed, maandags besteld en zou volgende dag bezorgd worden. Tenzij de planning dat niet toeliet. Ik werd keurig gebeld dat het de volgende dag niet ging lukken en dat het de maandag... Helaas niet zo goed, maandags besteld en zou volgende dag bezorgd worden. Tenzij de planning dat niet toeliet. Ik werd keurig gebeld dat het de volgende dag niet ging lukken en dat het de maandag erop zou worden, helaas maar prima zo, maandags kwam er niets en pas dinsdag in de middag waren ze er met het toilet. Zonder bericht dat het de dag er voor niet ging lukken.