Dirk

Mensen, trap er niet in!! Toiletmaat huurt de toiletten zelf in bij Boels. Je kan beter bij Boels zelf inhuren, dan krijg je betere service èn ze zijn nog goedkoper ook!!!

Evers

Toilet besteld voor vrijdag de 15e werd al op maandag geleverd. Nu afwachten of de vrijdag na 5 weken wel wordt nageleefd

Bouwbedrijf Witlox

Prettig dat de prijzen direct zichtbaar zijn op de site. Zo kan ik snel handelen met klanten en met prijzen in mijn calculatie zetten.
Kritiek punt: Telefonisch zeer slecht bereikbaar!

Claudia Smit

Zeer goed. Ik moest mijn aanvraag helaas annuleren, maar ik kreeg snel het volledige bedrag teruggestort.

P. De Haan

Goed, verrassend dat Bowls komt leveren, alles conform afspraak alleen het reinigrn gebeurd niet zoals aangeven.

Coen Koomen

Ik bleek de toilet toch niet nodig te hebben doordat de wc in onze te verbouwen woning gewoon in gebruik kon worden genomen. Het weer cancellen ging heel makkelijk en ze waren heel ontspannen.

Jules van Sijs

Heldere site en eenvoudig een product te bstellen

Hoveniersbedrijf Tuinier

Leveringen zijn redelijk vlot. Ophalen gaat echter heel lang duren.
Klanten bellen na 10 dagen dat het toilet nog steeds niet is opgehaald. Ook is de service niet heel vlot.
Leveringen op...
Leveringen zijn redelijk vlot. Ophalen gaat echter heel lang duren.
Leveringen op verkeerde datum of plaats en dan duurt het een aardig tijdje voordat er een oplossing komt.

Berden Agro

Slechte service