Online Bestellen ging prima;

Online Bestellen ging prima;

Levering/plaatsing was minder: had besteld voor vrijdagmiddag, maar bleekt zonder tegenbericht dat ze dinsdag al geplaatst werden (op openbare weg), wat niet wenselijk was ivm locatie.

Heb ‘luxe’ versie besteld (2x) - bij beiden werkten fonteintje en doorspoelen niet.

Lotte

Slechte ervaring. De klantenservice stond mij niet vriendelijk te woord en heeft mij niet goed kunnen helpen. Bovendien is het toilet in eerste instantie niet op de juiste plek afgeleverd en ook... Slechte ervaring. De klantenservice stond mij niet vriendelijk te woord en heeft mij niet goed kunnen helpen. Bovendien is het toilet in eerste instantie niet op de juiste plek afgeleverd en ook niet op het afgesproken tijdstip. Na diverse keren te hebben gebeld, is het toilet uiteindelijk verplaatst. Hiervoor moest ik wel veel langer op locatie blijven.

LIma Adminstratie BV

Alles is heel goed geregeld Ken alleen zeggen geef ze een duim

Judith

Super tevreden. Heel goede service. Toilet is regelmatig schoongemaakt. Ik zal dit zeker een ander aanbevelen.

Laurent

Communicatie slecht, lastig telefonisch te bereiken, wordt niet teruggebeld. Verkeerde product werd geleverd, etc. etc. Heb het product weer op laten halen en een ander bedrijf ingeschakeld.

Boukje van Rijn

Aanpassing in de bestelling gedaan en we krijgen niet wat we hebben besteld. Een luxe toilet met wasbakje om handen te wassen is een verouderde beschadigde Dixie wc
Gebeld naar het bedrijf,...
Gebeld naar het bedrijf, maar wegens drukte op de lijn verzoek om in te spreken, zodat er teruggebeld kan worden. En dat moet nu, 12 uur later nog gebeuren. In het weekend is er geen service en bereikbaarheid...

Sabina

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Toilet is NIET geleverd. Het bedrijf is vrijdag na 18:00 en in het weekend niet bereikbaar, waardoor ik geen toilet had op mijn feest. Naderhand... Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Toilet is NIET geleverd. Het bedrijf is vrijdag na 18:00 en in het weekend niet bereikbaar, waardoor ik geen toilet had op mijn feest. Naderhand kwam ik moeizaam in contact met de telefoniste die helaas niets over de afhandeling kon zeggen omdat de desbetreffende collega met een ziek kind thuis zat. Er is dan geen back-up. Overigens is dit geen kritiek naar de telefoniste maar organisatorisch een slechte bezetting. Verder kreeg ik te horen dat de toiletten van Toiletmaat bij Boels en Dixxie vandaan komen en het weer door een ander bedrijf worden geleverd. De vele schakels maakt het kwetsbaar. Of te wel je kunt beter daar zelf rechtstreeks je toilet huren :)
Na 10 dagen was ik opgelucht dat ik het betaalde bedrag weer terug heb gekregen op mijn rekening. Ik heb verder niets meer gehoord van toiletmaat. Vanwege het terugstorten 1 ster ipv een halve.

Bestellen ,bezorgen en ophalen ging prima
Wc zelf stonk enorm
Had het nodig voor feestje en uiteindelijk is nog iedereen binnen naar wc gegaan