Slecht! telefonisch voortdurend onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Verkeerde toilet geleverd. Met levering bedoel ik in dit geval: toilet voor op straat neergekwakt en snel weer...

Zeer goed. Netjes op tijd geleverd. Ook als het kortdag moet

Niet zo best, ik heb 2 dagen op mijn bestelling gewacht. Maar geen levering

Marcel

Als je belt voor prijsinfo dan moet je de webshop maar in vullen ... ik zat in de auto, beetje lastig he
en er word niet gebeld voor levering ... allemaal een beetje slecht gecommuniceerd.

bernard

Mijn ervaring is ronduit slecht,besteld een toilet word gewoon niet geleverd terwijl er wel betaald is,word er beloofd dat het geld terug gestort word maar tot op heden nog niks ontvangen

Bestelde toilet wordt niet geleverd; maar een standaard toilet ipv een doorspoel toilet. Dit zou die week nog worden aangepast. Na diverse keren (weken) bellen blijkt het toch niet mogelijk om een...

Miedema

Slecht. Toilet niet bezorgd. Geld zou direct terug gestort worden. Ik wacht er nog steeds op

Sheila

Ik heb gebeld en meteen werd ik goed geholpen. Welliswaar was de toilet die ik wilde er niet maar een alternatief werd geboden en een paar uur later was deze ter plekke. Heel fijn!