Lohman

11 kozijnen heeft mijn aannemer hier besteld, na plaatsing van een paar kozijnen is de beschermfolie eraf gehaald hierachter kwam er al snel bij 2 kozijnen schade achter de beschermfolie vandaan ( de folie was niet beschadigd) nu al meerdere malen contact gezocht maar de fabrikant blijft volhouden dat de schade veroorzaakt is door het plaatsen en dat ze niets gaan doen ik adviseer een ieder niet met hun in zee te gaan.

Nu geven jullie op 20 februari aan dat de aannemer contact met jullie op kan nemen maar de aannemer is al vanaf januari met jullie bezig en de antwoorden blijven het zelfde de schade is veroorzaakt tijdens het plaatsen, neem gewoon de moeite om te komen kijken en dan te oordelen in plaats van een negatieve review te beantwoorden om zo genaamd het voorkomen te doen dat jullie een nette organisatie zijn en de problemen netjes oplossen voor de klant want dat is totaal niet aan de orde hopelijk slaan de lezers jullie over en zoeken die een leverancier die er wel is voor de klant en meedenkt aan een oplossing.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. Via de review platforms kunnen we je helaas niet verder helpen, vandaar dat we je in een reactie op een eerdere beoordeling hebben aangeraden contact op te nemen met de klantenservice. Aangezien je aannemer bij ons heeft besteld, kunnen we geen bestelling of contact inzien zonder verdere informatie van je aannemer.

Score voor Toelevering Online: 1/5
Zou je Toelevering Online aanbevelen? Nee