De Ruiter

Levering op afgesproken tijdstip. Kozijnen zien er goed uit en zijn onbeschadigd geleverd.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en de levering van de kozijnen. Je feedback over het contact nemen we mee voor de toekomst. We... Bedankt voor de mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en de levering van de kozijnen. Je feedback over het contact nemen we mee voor de toekomst. We zien je graag nog eens terug op onze website.

Rudy

Zeer tot zeeeeeer slecht, ze nemen totaal geen verantwoording van schade aan de kozijnen.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Rudy. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. We proberen schade aan de kozijnen altijd zo goed mogelijk op te... Bedankt voor je beoordeling Rudy. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. We proberen schade aan de kozijnen altijd zo goed mogelijk op te lossen. Je aannemer mag dan ook altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat we de schade zo goed mogelijk op kunnen lossen.

Jbbouwbedrijf

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met Toelevering Online. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling.

Bouwbedrijf jan vd laar

Perfect

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Jan! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online. We hopen je snel nog eens blij te kunnen maken met een nieuwe bestelling :)

Peter Sman Interieurbouw

Snelle levering, duidelijke communicatie, heldere afspraken in prijs en levering.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Peter! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en duidelijke communicatie.
We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop :)

Glaszetter Kok Renkum

Prima.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! We vinden het altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn. We zien je graag nog eens terug met een nieuwe bestelling :)

S.J.A. Groep

Goed en vriendelijke en behulpzame mensen aan de tel.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en klantenservice.
We hopen je nog eens terug te zien op onze website, en we hopen dan 5...
We hopen je nog eens terug te zien op onze website, en we hopen dan 5 sterren te kunnen scoren :)

Hofman

Toelevering online was voor ons een zware teleurstelling. Klantenservice zeer star, en wil geen orders aanpassen. Geeft wel tegoed maar dan eerst order annuleren en dan wachten op terugstorten.... Toelevering online was voor ons een zware teleurstelling. Klantenservice zeer star, en wil geen orders aanpassen. Geeft wel tegoed maar dan eerst order annuleren en dan wachten op terugstorten. Gereformeerd bedrijf op en top.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We leggen dit graag aan je uit. Als klant kun je kiezen voor een telefonische ordercheck,... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We leggen dit graag aan je uit. Als klant kun je kiezen voor een telefonische ordercheck, zodat je zeker weet dat je een kozijn bestelt met de juiste specificaties. Als tijdens de ordercheck blijkt dat je iets wilt wijzigen, denken we natuurlijk graag mee, maar we vinden het wel belangrijk dat je zélf online de bestelling wijzigt en akkoord geeft op jouw order.

Aukema

Super contact gehad en zeer behulpzaam

Reactie Toelevering Online:

Fijn om te horen dat je zo positief over ons bent :)