Goed, duidelijk systeem om de uren van de werkdag door te geven.

Nike Steenbergen

Erg fijn programma en makkelijk in gebruik

Dario van der linden/redwave

Zeer matig uitgevoerde app die veel makkelijker zou moeten zijn. Het gebruik van de kalender en je ritten doorgeven is allemaal onnodig omslachtig. En het feit dat als ik mijn huis adres invoer en... Zeer matig uitgevoerde app die veel makkelijker zou moeten zijn. Het gebruik van de kalender en je ritten doorgeven is allemaal onnodig omslachtig. En het feit dat als ik mijn huis adres invoer en daarna mijn werk adres komt er een ander totaal aantal kilometers uit dan wanneer ik het andersom invoer, dus eerst werk en dan thuis. Eenmaal aangeboden kun je geen fouten herstellen.

Hoi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 2 geeft. Dat betekent dat je dus totaal niet tevreden bent en dat zien we niet graag natuurlijk. Wellicht kunnen we je helpen om e.e.a. makkelijker te maken voor je.
Wist je bijvoorbeeld dat je eenvoudig weken kunt kopiëren? Zowel je uren als de ritten. Dat is vooral handig als je wekelijks veelal dezelfde uren en/of ritten maakt. Je kunt dit doen door in een lege week te kiezen voor ‘Vorige week’. Dan heb je in een keer al je woon/werk ritten geregistreerd voor de hele week bijvoorbeeld.
Wat betreft het verschil in kilometers, wij koppelen met Google Maps. De berekening wordt dus gedaan door Google en hier hebben wij verder geen invloed op. Je kunt het aantal kilometers wel altijd handmatig wijzigen indien gewenst.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even contact opnemen via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
Gr.

Prima, fijn in gebruik

Gebruiksvriendelijk, polyvalente, all-in one applicatie voor all HR gerelateerde transacties en vragen

Goed maar de verlofuren resterend kloppen niet

Hoi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 7 geeft. In je feedback geef je het volgende aan: "Goed maar de verlofuren resterend kloppen niet". Graag horen we wat er precies niet klopt, misschien kunnen wij je daarbij helpen?
Je kunt contact met ons opnemen via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
TimeChimp

Makkelijk tijd registratie systeem

EBBC

De app kan voor mobiel verbeterd worden.

Hoi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 6 geeft. In je feedback geef je het volgende aan: "De app kan voor mobiel verbeterd worden". Graag horen we wat je dan graag verbeterd zou willen zien. Misschien is het iets waar al aan gewerkt wordt en anders kunnen we dit wellicht meenemen in onze ontwikkeling.
Op dit moment wordt er iig wel gewerkt aan een nieuwe app, welke we in de loop van 2020 willen lanceren. Maar alle feedback die je nu hebt wordt zeker gewaardeerd!
Je kunt je feedback delen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag van je iig!
TimeChimp

Frank

Tot dusver geen problemen en geen downtime dus niks om over te klagen. Desktop app zou wel beter mogen, en andere manieren om het invoeren van uren zo makkelijk mogelijk te maken.