DB Letselschade

Overzichtelijk systeem, snelle beantwoording van vragen en oplossen van knelpunten. Het systeem neemt mij enorm veel werk uit handen.

Krissof@telenet.be

Heel gebruiksvriendelijk. Je kan zonder uitleg onmiddellijk aan de slag. Handig voor het opmaken van facturen.

Goed in klantcontact, directe mogelijkheid tot communicatie. Het oplossen van meer ingewikkelde vraagstukken gaat traag en zonder goede updates.

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Dit gaat waarschijnlijk over jouw verzoek om een strippenkaart toe te voegen als functionaliteit? We snappen dat je dit graag gerealiseerd ziet worden, maar op dit gaan er andere zaken voor die meer prioriteit hebben. Je verzoek staat wel op onze backlog en zodra dit eventueel opgepakt wordt zullen we je ook inlichten.
Zeker een goed idee dus de strippenkaart, maar we kunnen helaas niet alle verzoeken (direct) oppakken. Hopelijk heb je hier begrip voor.
Gr.
Brendan

J.Sedee

Heel gebruiksvriendelijk programma. Uren, ritten en uitgaven zijn makkelijk te registeren via website of via de app. uren, ritten en uitgaven invullen is nu met 5 min. gedaan.

FL B.V.

Goed, werkt makkelijk. Alleen zou ik alles (meerdere projecten) in één scherm willen zien zodat ik het allemaal in één keer kan invullen

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review! Je geeft het volgende aan: "Alleen zou ik alles (meerdere projecten) in één scherm willen zien zodat ik het allemaal in één keer kan invullen". Goed nieuws, dit is zeker mogelijk binnen TimeChimp! :-) Je dient hiervoor in de browser versie naar Registreren -> Uren te gaan en hier kun je dan switchen naar het weekoverzicht. Vervolgens kun je verschillende klanten/projecten toevoegen aan het weekoverzicht en in een keer de uren invullen.
Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
Brendan
TimeChimp

Een gebruiksvriendelijk urenregistratie programma. Het programma is vrij eenvoudig en duidelijk zonder dat je veel kennis voor nodig hebt. Het spreekt voor zich. Ook erg handig zijn de overzichten... Een gebruiksvriendelijk urenregistratie programma. Het programma is vrij eenvoudig en duidelijk zonder dat je veel kennis voor nodig hebt. Het spreekt voor zich. Ook erg handig zijn de overzichten die je uit het programma kunt genereren.

Dishant Verma

Amazing, it is very easy to fill out your hours and copy your hours from the previous week to the current week.

Goed, al gebruiken wij het product niet ten volle.