Teun de Boer/E-Catch

Prima tool voor tijdsregistratie

Sander / Leadsupply

Simpel, maar toch diepgaand, goed werkend product

Reistijden doorgeven

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review, maar jammer dat je ons slechts een 5 geeft. Je geeft aan 'reistijden doorgeven'. Zou je kunnen toelichten wat je hiermee bedoelt? Dit kan namelijk wel binnen TimeChimp. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld een aparte activtieit 'Reistijd' voor aanmaken en de reistijd hier op registreren.
Je kunt reageren op dit bericht door contact met ons op te nemen via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
Brendan
TimeChimp

Werkt super! Alles wijst in principe voor zich :)

Quick and easy. misschien fijn om een automatische email met een reminder om uren te schrijven te krijgen?

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je mooie review! En wat jij zegt kan ook zeker binnen TimeChimp. ;-) Dit is een functie die de Beheerder van TimeChimp kan instellen. Zo krijg je elke maandagochtend een reminder om je... Bedankt voor je mooie review! En wat jij zegt kan ook zeker binnen TimeChimp. ;-) Dit is een functie die de Beheerder van TimeChimp kan instellen. Zo krijg je elke maandagochtend een reminder om je uren in te vullen.
Mocht je hier vragen over hebben kun je het beste even contact met ons opnemen via de chat.
Gr.
Brendan

Mulder montage

Erg makkelijk te gebruiken

Share impact

De mails als je een nieuw account krijgen kunnen beter worden vorm gegeven, voelde als spam aan