Solid Professionals

Erg fijn, de app is geweldig. Alleen jammer dat de website niet werkt op sommige netwerken en browsers. Er zit verbetering in, maar een topsysteem om mee te werken

Werkt zeer prettig!

Invivo Medical Translation & Instruction

Gebruiksvriendelijk, beperkt compatibel met boekhoudsoftware, zodat je dubbel moet registreren.

Hoi,
Bedankt voor je review, maar jammer dat je ons slechts een 5 geeft. Ik ben vooral benieuwd naar welk boekhoudpakket je mee zou willen koppelen, aangezien we met vrijwel alle grote boekhoudpakketten een koppeling hebben.
Verder kun je uren ook eenvoudig exporteren naar bijvoorbeeld Excel. Deze zou je dan kunnen inladen in jouw boekhoudpakket, indien de koppeling er niet is met jouw pakket. Op die manier hoef je uren niet dubbel te schrijven.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even contact opnemen via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
Brendan

Goed product met prima ondersteuning. Snelle reacties op vragen en opmerkingen!

Nerd as a Service B.V. (Jeroen Bulters)

Enkel positieve ervaring, eenvoudige onboarding, toegankelijke support.

Redwave

App werkt goed alleen terugzoeken gaat lastig. Als je een paar weken terug moet zoeken kost dit veel tijd

Nieuwe manier van tijdschrijven, vind het soms wat log overkomen en uitdraaien van week/maand of project zijn onhandig weergegeven waardoor ik toch nog zelf de weken moet gaan optellen.

Hoi,
Bedankt voor je review, maar jammer dat je ons slechts een 4 geeft. Dat betekent dat je erg ontevreden bent en dat zien we niet graag natuurlijk. Wellicht kunnen we je helpen om e.e.a. eenvoudiger te maken voor je, omdat datgene wat je niet handig vindt wel makkelijk kan binnen TimeChimp.
Via Overzichten kun je namelijk eenvoudig filteren op een bepaalde periode en/of project. Je ziet dan in een keer alle uren die geschreven zijn in die periode en op dat project. Dus de weken zelf optellen zou niet moeten hoeven, ook omdat je zelf een aangepaste periode kunt selecteren.
Brendan

Het werkt snel en gemakkelijk, het is alleen jammer dat je niet in een oogopslag kunt zien wat je hebt ingediend en goed gekeurd is, of wat nog open staat. En het is irritant dat je bij de ritten... Het werkt snel en gemakkelijk, het is alleen jammer dat je niet in een oogopslag kunt zien wat je hebt ingediend en goed gekeurd is, of wat nog open staat. En het is irritant dat je bij de ritten elke keer je hele adres moet invullen, het systeem onthoud niet je al gebruikte adressen.

Hoi,
Bedankt voor je review, maar jammer natuurlijk dat je ons slechts een 6 geeft. Wellicht kunnen we je helpen om e.e.a. makkelijker te maken voor je.
Wist je bijvoorbeeld dat wanneer je...
Hoi,
Wist je bijvoorbeeld dat wanneer je inlogt via de browserversie (op je computer) je alle registraties eenvoudig kunt terugzien via ‘Overzichten’? Hier zie je in een keer welke uren/ritten zijn aangeboden en wat er is goedgekeurd.
Verder kun je ook favoriete adressen aanmaken via de browserversie. Deze adressen komen dan altijd tevoorschijn wanneer je een adres wilt selecteren. Je kunt favoriete adressen invullen via het symbool van een ster onder Registreren -> Ritten.
Brendan

Fijne workflow met TimeChimp. Overzichtelijk en alles snel te vinden.