mvc

Zeer handige tool, starten en stoppen om je uren bij te houden zorgt ervoor dat uren niet vergeten worden en dat ze accuraat ingevuld worden.

Joris Schelfhout, SMIT. Digitaal Vakmanschap

Makkelijk in gebruik, en uren zijn goed te segmenteren per project/werkzaamheden. Je kan het vrijwel zo gek maken als je wilt. Dit helpt ons met inzicht verkrijgen in ons tijdsbestek zodat we kunnen... Makkelijk in gebruik, en uren zijn goed te segmenteren per project/werkzaamheden. Je kan het vrijwel zo gek maken als je wilt. Dit helpt ons met inzicht verkrijgen in ons tijdsbestek zodat we kunnen kijken hoe we nog beter te werk kunnen gaan.

DJ Streetwise

Super, heel makkelijk en overzichtelijk. Ik ben verkocht!

Ed Nagtegaal / Ethica Accountancy BV

Een gebruiksvriendelijk systeem

DNFS

TimeChimp is makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Overal te gebruiken

ExpertSwitch

Prima, werkt gemakkelijk en ziet er strak uit, minpuntje: ritten kopieren kan alleen vanaf de voorgaande week en het zou fijn zijn als je ook individuele ritten kan opslaan of kopieren.

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je review! En goed nieuws, in de nieuwe versie van TimeChimp kun je straks ook individuele ritten kopiëren. :-)

Roy Dik Visto cleaning

Goed en makkelijk in gebruik. Zou alleen nog graag een duidelijk maand overzicht willen hebben met de gewerkte uren. om alles financieel makkelijk uit te kunnen rekenen. Ook zou ik graag willen dat... Goed en makkelijk in gebruik. Zou alleen nog graag een duidelijk maand overzicht willen hebben met de gewerkte uren. om alles financieel makkelijk uit te kunnen rekenen. Ook zou ik graag willen dat alle gewerkte uren gelijk worden aangeboden na het bevestigen hiervan

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 5 geeft. In je feedback geef je o.a. het volgende aan: "Zou alleen nog graag een duidelijk maand overzicht willen hebben met de gewerkte uren". Wist je dat je deze uren eenvoudig kunt terugzien op je computer wanneer je inlogt via https://app.timechimp.com/? Onder 'Overzichten' zie je dan alle uren terug en kun jee ook eenvoudig filteren op een bepaalde maand bijvoorbeeld. Je kunt hier zelfs ook een export van maken.
Verder geef je het volgende aan: "Ook zou ik graag willen dat alle gewerkte uren gelijk worden aangeboden na het bevestigen hiervan". Wellicht kun je ons even benaderen via de chat of support@timechimp.com om dit verder toe te lichten. Ik begrijp niet direct wat je bedoelt, maar misschien hebben we hier ook een oplossing voor. We helpen je graag verder iig!
Gr.
Brendan

Mooi product, ik zou in de basis op minst kilometerregistratie willen zien. Zonder naar een veel duurder abonnement te hoeven. Verder perfect. Ik schrijf uren en kan ze met 1 druk op de knop naar... Mooi product, ik zou in de basis op minst kilometerregistratie willen zien. Zonder naar een veel duurder abonnement te hoeven. Verder perfect. Ik schrijf uren en kan ze met 1 druk op de knop naar Moneybird sturen.