Dario van der linden/redwave

Zeer matig uitgevoerde app die veel makkelijker zou moeten zijn. Het gebruik van de kalender en je ritten doorgeven is allemaal onnodig omslachtig. En het feit dat als ik mijn huis adres invoer en daarna mijn werk adres komt er een ander totaal aantal kilometers uit dan wanneer ik het andersom invoer, dus eerst werk en dan thuis. Eenmaal aangeboden kun je geen fouten herstellen.

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 2 geeft. Dat betekent dat je dus totaal niet tevreden bent en dat zien we niet graag natuurlijk. Wellicht kunnen we je helpen om e.e.a. makkelijker te maken voor je.
Wist je bijvoorbeeld dat je eenvoudig weken kunt kopiëren? Zowel je uren als de ritten. Dat is vooral handig als je wekelijks veelal dezelfde uren en/of ritten maakt. Je kunt dit doen door in een lege week te kiezen voor ‘Vorige week’. Dan heb je in een keer al je woon/werk ritten geregistreerd voor de hele week bijvoorbeeld.
Wat betreft het verschil in kilometers, wij koppelen met Google Maps. De berekening wordt dus gedaan door Google en hier hebben wij verder geen invloed op. Je kunt het aantal kilometers wel altijd handmatig wijzigen indien gewenst.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even contact opnemen via de chat of support@timechimp.com. We helpen je graag verder!
Gr.
Brendan

Score voor TimeChimp: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Product gebruikt voor werk uren registratie