Björn Schuurmans Consultancy

Erg prettig en zeer makkelijk in gebruik. Zeker in combinatie met mijn facturatieprogramma Moneybird, waar een koppeling mee is. Zo kan ik heel makkelijk facturen maken op basis van mijn gewerkte... Erg prettig en zeer makkelijk in gebruik. Zeker in combinatie met mijn facturatieprogramma Moneybird, waar een koppeling mee is. Zo kan ik heel makkelijk facturen maken op basis van mijn gewerkte uren.
Maak je ook gebruik van de kil o meterregistratie, dan kun je dat er zo bij meenemen.
Voor mij, als ZZP-er, het makkelijkste programma om mee te werken.

ETHICA Accountancy BV

Correcte communicatie, behulpzaam indien er vragen zijn.

Marius

Timechimp is een erg overzichtelijke tool om mijn uren te registreren op mijn werk. Het is erg toegankelijk en biedt veel mogelijkheden

Net een paar weken echt onderdeel van het bedrijf. We zijn tot nu nog volop aan het ontdekken welke mogelijkheden TimeChimp ons te bieden heeft, maar we zijn al heel blij met hetgeen we nu al... Net een paar weken echt onderdeel van het bedrijf. We zijn tot nu nog volop aan het ontdekken welke mogelijkheden TimeChimp ons te bieden heeft, maar we zijn al heel blij met hetgeen we nu al gebruiken.

Op het werk is deze tool ingesteld, maar ik vond het een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het aan en uitzetten per dossier, en bij een nieuwe file moest je eerst naar beneden scrollen, de... Op het werk is deze tool ingesteld, maar ik vond het een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het aan en uitzetten per dossier, en bij een nieuwe file moest je eerst naar beneden scrollen, de aan/uit-knop stond niet permanent boven.

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 3 geeft. Uit je feedback kan ik niet helemaal terughalen wat je precies bedoelt. Uiteraard willen we wel graag dat je tevreden bent over onze... Bedankt voor je review. Jammer dat je ons slechts een 3 geeft. Uit je feedback kan ik niet helemaal terughalen wat je precies bedoelt. Uiteraard willen we wel graag dat je tevreden bent over onze tool en er fijn mee kan werken. Misschien zijn er wel tips of trucs die wij hebben om je ervaring prettiger te maken. Ik kom dus graag met je in contact om je verder te helpen.
Je kunt contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com.
Gr.
Brendan

DigiD

Buiten mijn eigen aversie tegen dat ik constant moet nadenken om mijn tijden waaraan ik gewerkt heb goed bij te houden, werkt TimeChimp prima. De timer werkt echt goed, alleen vind ik het... Buiten mijn eigen aversie tegen dat ik constant moet nadenken om mijn tijden waaraan ik gewerkt heb goed bij te houden, werkt TimeChimp prima. De timer werkt echt goed, alleen vind ik het dagoverzicht niet altijd even handig; je ziet alleen het algemene project, maar niet waar je specifiek aan hebt gewerkt (vrije invulveld). Ook zou een import handig zijn, dat als je elders (excel) je uren bijhoudt dat je dat makkelijk zou kunnen importeren.

Dwayne

Het programma werkt voor mij als een los staand time management programma die niet integreert MS DevOps.
Ik moet daarom alles handmatig invoeren en dat is niet erg, maar het geeft mij een 13 in een dozijn gevoel.

Voor wat het doet, werkt het goed!
Maar ik zou liever zien dat de visie verder ontwikkeld.

Reactie TimeChimp:

Hoi Dwayne, bedankt voor je review. Wij zijn altijd blij met feedback, dus zou je jouw visie met ons willen delen? Je kunt je suggestie(s) mailen naar info@timechimp.com. Wellicht kunnen we dan... Hoi Dwayne, bedankt voor je review. Wij zijn altijd blij met feedback, dus zou je jouw visie met ons willen delen? Je kunt je suggestie(s) mailen naar info@timechimp.com. Wellicht kunnen we dan zaken meenemen in de nieuwe versie waaraan we nu werken (voor zover we dat al niet gedaan hebben).
We horen graag van je.
Gr.
Brendan

Annelies Kobus

Top product. Hele goede support en staat open voor verbeteringen

Werkt zeer overzichtelijk

Hagendoorn

Zeer gebruiksvriendelijk. We zouden er meer gebruik van moeten maken.