Makkelijk in gebruik, overzichtelijk

NiHa Onderhoudsbedrijf

Zocht voor mijn bedrijf een uren- en kilometerregistratie, met TimeChimp, is dit prima gelukt

Ognjen/XYZ

Ik ben gewend en elke dag bijgevuld. Ik heb geregistreerd hoeveel en aan welk project ik heb gewerkt. geen slecht ding

Ivan Aleksic

Great experience and easy for use!!

Je moet elke keer dubbel werk doen. Het zou beter zijn als je als optie oook gewoon je werkweek kunt invullen en dan alleen bij wijzigingen een wijziging aanbrengen.

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review. Wel jammer dat we slechts een 4 krijgen, terwijl we de optie om een hele week in te vullen wel aanbieden. We hebben namelijk ook een weekweergave in TimeChimp. Niet in de mobiele app, maar wel in de browser versie. Je kunt hier eenvoudig de uren voor de hele week invullen en wanneer je op een lege week staat, kun je ook de gehele voorgaande week kopiëren. Verder kun je sinds kort ook losse urenregels kopiëren naar een andere datum.
Hopelijk maakt dit je werk weer een stukje makkelijker en hoef je geen dubbel werk meer te doen. ;-) Als je hier vragen over hebt kun je contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag van je.
Brendan
TimeChimp

Het is een goed bedrijf. Zeer goede en snelle support.

Sjoerd

Op zich een goede app maar ik mis het terug kunnen kijken van een project. Hoeveel uur ik bezig ben geweest aa een bepaald onderdeel zoals ik wel kan in timesheet. Nu moet ik naar de website gaan... Op zich een goede app maar ik mis het terug kunnen kijken van een project. Hoeveel uur ik bezig ben geweest aa een bepaald onderdeel zoals ik wel kan in timesheet. Nu moet ik naar de website gaan om daar in te loggen op de computer en dit is omslachtig.

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review! Wel jammer dat we slechts een 5 krijgen. Het klopt dat de app nu alleen nog gebruikt kan worden voor het registreren van uren, uitgaven en ritten. De overzichten kun je terugzien op de computer inderdaad. We werken wel aan een nieuwe app, alleen is het nog de vraag of en wat je qua overzicht kunt zien in de app. Je hebt hier immers beperkte ruimte. Mocht je daar zelf ideeën over hebben kun je die altijd met ons delen, feedback waarderen we enorm.
Je kunt contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag welke ideeën je hebt!
Brendan
TimeChimp

Bouwtafel bv

Het werkt erg goed. Ik gebruik nu voornamelijk voor het bijhouden van uren ritten en kosten. De factuurmodule wil ik ook gaan gebruiken als ik een mooie lay-out uit het systeem ga krijgen. Ik zou... Het werkt erg goed. Ik gebruik nu voornamelijk voor het bijhouden van uren ritten en kosten. De factuurmodule wil ik ook gaan gebruiken als ik een mooie lay-out uit het systeem ga krijgen. Ik zou graag een keer live instructie krijgen.