Tico Reizen als organisator van de reis

Ton Raaijmakers

Prachtige reis door een indrukwekkend land (mensen, landschap, wild) met een uitgebalanceerde route met afwisselende en vaak schitterende verblijven. Drie weken is een juiste periode voor de gekozen... Prachtige reis door een indrukwekkend land (mensen, landschap, wild) met een uitgebalanceerde route met afwisselende en vaak schitterende verblijven. Drie weken is een juiste periode voor de gekozen route waarbij ca 4500 km is gereden.

Hoogtepunten

Toplandschap met name Namib desert en Fish River Canyon. Mooiste accommodaties: Wolwedans, Mushara, Fish River Lodge en Okonjima. Mooie, sfeervolle start in Bagatelle (Kalahari).

Sofie en Ief

Perfect! Voor het derde jaar op zij hebben we onze reis door Tico laten organiseren. We zijn telkens heel tevreden!
Vooral de lodges kunnen ons steeds bekoren. Niet te chic, maar steeds...
Vooral de lodges kunnen ons steeds bekoren. Niet te chic, maar steeds kleinschalig met een perfecte ligging.

Hoogtepunten

De Namib woestijn, Sesriem en vooral Damaraland.

Rock Art

Meer dan prima!

Hoogtepunten

Alle HOTELS waren prima, ondanks het feit dat ze alle verschillend waren. Libertador in Arequipa staat ver bovenaan, maar Casa Andina Trujillo is ook uitstekend (letterlijk en figuurlijk). Het... Alle HOTELS waren prima, ondanks het feit dat ze alle verschillend waren. Libertador in Arequipa staat ver bovenaan, maar Casa Andina Trujillo is ook uitstekend (letterlijk en figuurlijk). Het opgeknapte Casa Andina Chiclayo was ook prima, maar miste wel wat sfeer en was (toen wij er waren) afgeladen met jongelui (sporters en surfers). Sheraton Lima was weer goed, maar is aan het verouderen en kan drukte minder goed aan. Condor Travel was weer erg hulpvaardig.

Boven verwachting. Zoals de lokale reisagent al aangaf, het is geen vakantie, het is een beleving / levenservaring.

Hoogtepunten

Wolwedans was zeker een hoogtepunt, maar eigenlijk gold dit voor alle accommodaties.

Nick en Bo

Fantastisch! Ik wil weer terug

Hoogtepunten

De combinatie van de reis! Gebieden, accomodaties, locaties, excursies en dergelijke

Tevreden reizigers

Uitstekend!

Hoogtepunten

Stuk voor stuk fantastische accomodaties
Goede auto ( 4x4)
Prima reistempo

Anna

Uitstekend. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Alle transfers op tijd. Heel prettig!

Casa del Mar, Pangkor Laut Resort en Villa Samadhi

Rob Wensink

Om nooit te vergeten zo mooi. Een aanrader. Fantastische reis.

Alles was perfect.

Roel, Jantien en Anna

Zie mailverslag

Chris van der Werken

Prima, erg genoten. Doen we nog eens met namen naar Lombok.

Hoogtepunten

Goede variatie, prima hotels, transfers punctueel.