Tico Reizen als organisator van de reis

f verheijdt

Alle zaken rondom de reis en de reis op zich zijn zeer goed geregeld

Hoogtepunten

De geweldige gids in Ecuador. De vele zeer bekwame gidsen en chauffeurs van Condor Travel in Peru en het stipt op tijd nakomen van de toegezegde afspraken door hen.

Kees Crabbendam/Wanda Zevenboom

Uitstekend.

House of Jasmines, fietsexcursie Buenos Aires

Anja

Mijn reis naar Myanmar was een geweldige trip. De hele trip (en dus organisatie) is zeer vlot verlopen.
De hotels waren boven mijn verwachtingen en Tico had ook steeds voor een kamer op de betere locaties/uitzicht in het hotel gezorgd.
Mijn beoordeling lijkt misschien overdreven positief, maar ik kan dan ook niets verkeerds zeggen over Tico. Temeer daar wij de eerste maal in Myanmar van onze reis zijn moeten terugkomen omdat mijn man ziek geworden is en ook toen heeft Tico onze terugreis zeer snel en vlekkeloos geregeld gekregen.

Hoogtepunten

De ligging van de kamers in de hotels.
Het idee om naar Mrauk U te gaan wat buiten de toeristische plekken lag.

Yvonne Vanneste

Prachtige reis, heel goed georganiseerd!

Hoogtepunten

We hebben van de hele reis genoten. Moeilijk te zeggen wat er uit gesprongen is. Wat wel goed is om je te realiseren is, dat af en toe op een plek een aantal dagen verblijven heel prettig is. Dan... We hebben van de hele reis genoten. Moeilijk te zeggen wat er uit gesprongen is. Wat wel goed is om je te realiseren is, dat af en toe op een plek een aantal dagen verblijven heel prettig is. Dan krijg je de mogelijkheid om echt even te genieten en niet alleen van de ene loskomt naar de andere te hollen.

Marinette Kegels en Jacqueline Tessens

Een geweldige reis, zeeeeer goed georganiseerd slechts 2 kleine opmerkingen.
Tico is een aanrader, we gaan ze zeker nog eens inschakelen voor een volgende reis.
Prijs kwaliteit zeer...
Een geweldige reis, zeeeeer goed georganiseerd slechts 2 kleine opmerkingen.
Prijs kwaliteit zeer correct??

Hoogtepunten

Het geheel packet was af.
Sommige locaties waren gewoon een topper.

Anneke Dekker

Heeft aan onze verwachtingen voldaan,uitstekende organisatie.

Hoogtepunten

Araras ecologie.pantanal en sLvador en het boutiek hotel,casa amarilhas.

We hebben een geweldige vakantie gehad. Namibië is fantastisch mooi land en het is een ontspannen land om in rond te reizen. Drie weken natuurschoon en geen TV, internet en telefoon, heerlijk.

Hoogtepunten

De reisafstanden waren prettig, de afwisseling was goed en de accommodaties waren ronduit fantastisch.

Super organisatie, super hotels, kortom super reis!!

Borobudur, Ijen

Clarence

Deze 2e reis door Tico voor ons georganiseerd was weer uitstekend. De vluchten sloten naadloos op elkaar aan. Alle
accommodaties waren zoals verwacht met daarnaast de passende huurauto's....
accommodaties waren zoals verwacht met daarnaast de passende huurauto's. Op basis van de verstrekte gegevens hebben we de bezienswaardigheden verder zelf goed kunnen bestuderen en uiteindelijk ook kunnen bezoeken.

Hoogtepunten

Deze reis was van het begin tot het einde fantastisch.