Tico Reizen als organisator van de reis

KRISTIEN LEYN

De volledige reis was super ge-organiseerd, dikke pluim!

Hoogtepunten

Het Shinta Mani Wild resort was fenomenaal, iedere cent waard!
De Alila Villas in Koh Russey zijn een perfecte locatie om een vermoeiende en boeiende reis af te sluiten.

Patrick Verdonck

Zeer evenwichtig samengestelde reis
Perfecte organisatie
Stipte en professionele gidsen

Hoogtepunten

Prachtige karaktervolle hotels vooral dan Heritage suites in Siem reap, Le sen Hotel in Luang prabang en The River resort in Champassak.
Qua bezienswaardigheden waren Angkor en Luang Prabang...
Qua bezienswaardigheden waren Angkor en Luang Prabang toppers.

Sieb

Heel goed, onze verwachting zijn overtroffen.

Hoogtepunten

Evenwichtig programma met goede timing.

Robert en Linda

In November 2018 hebben wij een fantastische reis nasr Chili en Argentinië gemaakt die geregeld was door Tico Reizen. Alles was tiptop geregeld: van transfers, accomodaties en excursies. Onze... In November 2018 hebben wij een fantastische reis nasr Chili en Argentinië gemaakt die geregeld was door Tico Reizen. Alles was tiptop geregeld: van transfers, accomodaties en excursies. Onze hoogtepunten ware de Perito Moreno gletsjer en het Torres del Paine National Park. Dankjewel Tico voor de goede zorgen.

Hoogtepunten

ECOCAMP is one of a kind, echt uniek. Ook onze gids tijdens de stadswandeling in Santiago was geweldig met zijn uitstekend engels en feiten kennis vd geschiedenis.

Birgit Verboom

Wij hebben genoten van een fantastische 3-weekse reis met 4WD huurauto door Namibië. Wij hebben Namibië als een ontzettend prettig land ervaren om individueel te bereizen. De lodges waar wij hebben... Wij hebben genoten van een fantastische 3-weekse reis met 4WD huurauto door Namibië. Wij hebben Namibië als een ontzettend prettig land ervaren om individueel te bereizen. De lodges waar wij hebben mogen overnachten, hebben onze verwachtingen overtroffen. Prachtig gelegen, van alle gemakken en comfort voorzien, zeer vriendelijke service, smaakvol ingericht met oog voor detail.

Hoogtepunten

Onze meest favoriete accommodaties waren Onguma The Fort bij Etosha National Park, Mowani Mountain Camp in Damaraland bij Twyfelfontein en Wolwedans Dunes Lodge in NamibRand Nature Reserve. Onze meest favoriete accommodaties waren Onguma The Fort bij Etosha National Park, Mowani Mountain Camp in Damaraland bij Twyfelfontein en Wolwedans Dunes Lodge in NamibRand Nature Reserve.
Damaraland en NamibRand vonde wij qua landschap heel erg mooi.
De Pelican Point Kayakking Tour is een aanrader.

mart

Vlekkeloze opvang en afleveringen op elke spot.
Zeer goede, gevarieerde hotels en slaapplekken.

Onze grootste pret was veel fotograferen/jagen van vogels en...
Vlekkeloze opvang en afleveringen op elke spot.
Zeer goede, gevarieerde hotels en slaapplekken.

Onze grootste pret was veel fotograferen/jagen van vogels en zeeolifanten/leeuwen/walvissen en geweldige landschappen van de Salines/zoutmeren/ flamingo’s etc en Andes.

De Pullmanbus vanuit SanPedro was geweldig (10 uur) helemaal vooraan (!geweldig uitzicht, vermoeiende reis) en (nog even een puntje dat we onze internettickets blijkbaar in lokale tickets hadden moeten omzetten) maar alla (stationscheffin maakte het nog even lastig maar de chauffeur werkte mee).

Buenos Aires liep leuk, hotelier heel leuke buurt -Palermo; we dachten nog wel in de beroemde opera met een voorstelling te kunnen komen, en ik vond dat de begeleidende agency ons iets meer terzijde had kunnen staan bij het (niet) binnenhalen van operatickets maar het was niet in de program dus..)
Fietsen vonden we zo leuk dat we nog een extra dagje zelf op de pedalen gegaan zijn.

Hoogtepunten

Wij vonden met name op Valdes het “terschelling-achtige” accommodatie heel leuk en warm (het was koud buiten) en de Jasmin van Salta heel goed (Jasmin ook met goed weliswaar wat duurder maar wel... Wij vonden met name op Valdes het “terschelling-achtige” accommodatie heel leuk en warm (het was koud buiten) en de Jasmin van Salta heel goed (Jasmin ook met goed weliswaar wat duurder maar wel heel goed eten. Charmante plekken in SanPedro (eeuwig in verbouwing, begreep ik) en Purmamarca (even de verkeerde pijl op he kaartje; kwam natuurlijk goed; heel simpel stadje) en ook in Salta-stad, Cachi (fantastisch appartement, helaas voor een nacht) en ook zeer prettige Wijnhotel in Calayati.
Buenos Aires liep leuk, hotelier heel leuke buurt -Palermo

Nico van Duren

Mooie reis, goed georganiseerd. Gidsen en chauffeurs erg goed en op tijd!

Hoogtepunten

Gidsen die op tijd aanwezig zijn dus geen onnodige wachttijden. Vooral hotel Shangri-La Rasa Ria viel positief op, luxe en gastvrije staf.

We hebben een geweldige reis gehad: uitstekend geregeld, heel bijzondere plaatsen bezocht.

Hoogtepunten

Alle accomodaties waren uitstekend, aardige mensen, bijzondere plaatsen.

Fantastish!

Hoogtepunten

De accomodaties waren stuk voor stuk bijzonder.
De accomodaties waren stuk voor stuk bijzonder.
Uitschieters waren Pacuare Lodge en Playa Cativo, maar ook Grano D'Oro en Playa del Mar waren om eigen redenen ( eten en strand) heel plezierig.
Bij Pacuare en Playa Cativo noemde het personeel ons bij onze voornamen. Erg prettig.
We konden kiezen uit heel veel excursies.
Het vissen en de bioluminescentietour waren een hoogtepunt.
Het personeel deed bij alle accomodaties hun best om het ons naar de zin te maken.
Geen enkel verzoek was te veel.
De lokale partner belde een aantal malen om te vragen of alles naar wens was.
De chauffeurs van de lokale partners spraken allen uitstekend Engels.
Ze vertelden graag over het land.
We werden echt in de watten gelegd.

Francis Groeneveld

Onze rondreis Hongkong/Indonesië is heel goed bevallen.
Van begin tot eind tot in de puntjes geregeld.

Hoogtepunten

Het Hollywood Madera hotel in Hongkong lag zeer centraal.
De Plantaran bij de Borobodur sprong eruit en het Kura Kura Resort was pure verwennerij.