Tico Reizen als organisator van de reis

Tico reiziger

We hebben een geweldige reis gehad. Veel mogen zien en het was zeer goed geregeld middels prive transfers.

Hoogtepunten

Accomodaties waren altijd midden in het centrum. Goede gidsen die ons hebben rondgeleid middels diverse excursies. Sterk punt is voornamelijk het individuele reizen geweest met een eigen... Accomodaties waren altijd midden in het centrum. Goede gidsen die ons hebben rondgeleid middels diverse excursies. Sterk punt is voornamelijk het individuele reizen geweest met een eigen gids/transport.

Ebert van Vliet (namens de hele groep)

Perfect. Goed geregeld. Alle 6 waren we zonder meer uiterst tevreden.

Hoogtepunten

Villa Amazonia in Manaus : prachtige koloniale inrichting, mooi zwembad, mooie kamers Pousada Classica in Ouro Preto : stijlvol, prachtig in het centrum, mooie koloniale inrichting
Pousada do Amparo : centraal in Olinda, prachtige inrichting tot in details, goede service, bijzonder gebouw.
Andere hotels waren ook prima, minder karakteristiek maar voldeden aan elke vorm van luxe.
Het verblijf in Turtle Lodge was geweldig.

De reis is goed bevallen. Veel afwisseling en goede accomodaties. Ontbijt was goed verzorgd en als er sprake was van lunch en diner dan was dat ook prima.
Alles verliep via het draaiboek. Op...
Alles verliep via het draaiboek. Op de afgesproken tijden was Costa Rica trails aanwezig. De mensen van Costa Rica trails waren vriendelijk en behulpzaam.

Hoogtepunten

in het geheel is alles goed bevallen. Costa Rica is mooi en echt een aanrader.

Mat Teuwen

Japan is een prachtig land om in rond te reizen. De Japanners op het platteland (de bergen) zijn vriendelijk. De verbindingen zijn goed en het eten is fantastisch. Niet veel toeristen (muv de grote... Japan is een prachtig land om in rond te reizen. De Japanners op het platteland (de bergen) zijn vriendelijk. De verbindingen zijn goed en het eten is fantastisch. Niet veel toeristen (muv de grote trekpleisters als hiroshima)

Hoogtepunten

Wil je iets meer van het leven in Japan weten. Tico heeft via haar agent toegang tot gidsen die veel kunnen vertellen. Veelal gepensioneerden die nog wat bijverdienen. Ze vertellen enthousiast over... Wil je iets meer van het leven in Japan weten. Tico heeft via haar agent toegang tot gidsen die veel kunnen vertellen. Veelal gepensioneerden die nog wat bijverdienen. Ze vertellen enthousiast over hun eigen leven, hoe dat veranderd is en hoe hun kinderen nu leven.

Prachtige reis door Peru, Ecuador en Galápagos eilanden. Heel goed georganiseerd en fantastische accomodaties.

Hoogtepunten

Galápagos was erg bijzonder. Prima accomodatie.

Erica

De reis was uitstekend verzorgd. We hadden zeer mooie en exclusieve verblijven. De gids en de chauffeur spraken redelijk goed Engels en konden ons veel vertellen over het land.

Hoogtepunten

De mooiste locatie vonden wij in Saigon aan het water. An Lam suite. Zeer mooie kamer, kleinschalig en heerlijk eten a la carte.

Bijzonder goed! Hele fijne accommodaties en een geweldige ervaring!

Hoogtepunten

Wakker worden in de luxe tent van Wolwedans met uitzicht over de woestijn was een bijzonder moment. De mooie ritten in de 4x4 blijven me ook nog lang bij.

nancy luhulima

Mijn reis afgelopen maand door Myanmar en Laos is mij heel goed bevallen. Heel veel gezien en erg indrukwekkend. De reis was goed georganiseerd en er is niets mis gegaan. Het reizen met een taxi en... Mijn reis afgelopen maand door Myanmar en Laos is mij heel goed bevallen. Heel veel gezien en erg indrukwekkend. De reis was goed georganiseerd en er is niets mis gegaan. Het reizen met een taxi en gids is mij ook goed bevallen omdat je zoveel ziet als je door de dorpjes rijdt. Soms zaten we een paar uur in de auto maar er werd regelmatig even gestopt om de benen te strekken en om door het dorpje te lopen of om wat te drinken of eten in een local eetgelegenheid. De gids vertelde over bezienswaardigheden of vertelde andere belangrijke informatie. Heel fijn om een gids erbij te hebben want je krijgt zoveel te horen wat je anders niet te horen krijgt. Het is anders dan als je erover leest. De gidsen die wij hebben gehad vertelden met zoveel passie en liefde dat je er vanzelf enthousiast werd en geïnteresseerd in raakte. Ze waren ook erg behulpzaam en zorgzaam voor ons. Heel fijn!! Ook hebben we een aantal binnenlandse vluchten gehad die ook goed verliepen zonder vertragingen.

Hoogtepunten

De meeste accommodaties waren erg sfeervol en schoon. In Ngapali Bay Villas was het geweldig met uitzicht op het mooie strand en zee. Wanneer je onder de douche stond keek je door een raampje naar... De meeste accommodaties waren erg sfeervol en schoon. In Ngapali Bay Villas was het geweldig met uitzicht op het mooie strand en zee. Wanneer je onder de douche stond keek je door een raampje naar de zee... In Muang La gelegen aan de Nam Ou rivier verbleven we in de Muang La Lodge. Heel sfeervol en mooi uitzicht over de rivier en zonsondergang. Ontzettend aardige mensen, echt geweldig!!
De excursie die er voor mij uitsprong was naar het dorpje Pan Nyo. Dit dorpje is bekend om de vele waterbuffels, en dat hebben we gezien. Geweldig hoe ze naar de rivier renden om er heerlijk in te kunnen wassen. Kinderen springen op de waterbuffels en rijden mee het water in. Als je door dat dorpje loopt lijkt het wel alsof je in de middeleeuwen terecht gekomen. Overal karren met waterbuffels ervoor en omdat het zandpaden zijn lijkt het soms of je in een zandstorm terecht bent gekomen. Maar een heel sfeervol dorp. Ook Yandabo en Bagan zijn zeer zeker de moeite waard.
In Yangon Shwedagon bezocht, heel indrukwekkend. Daarna was China town erg leuk om te bezoeken.

Het was een intense beleving. Heel gevarieerd en zeer mooie accomodaties in een goede sfeer.

Gondwana Game Reserve, Boschendal

Prima. Goed geinformeerd; alles op tijd zowel qua gegevens als het afgehaald worden van vliegveld, veerboot etc. Goede accommodaties en verrassende plekken

Mooie locaties