Tico Reizen als organisator van de reis

Bart Wigman

Geweldig totaal samengesteld op basis van onze wensen. Alles was de kwaliteit die we gevraagd hadden en hadden verwacht.
Communicatie vooraf heel prima en efficient.

Hoogtepunten

Alle accomodaties waren top en excursies waren zeer goed geregeld met hele goed gidsen

Tevreden Tico reizigers uit Zeist

Onze reis naar Argentinië (Buenos Aires; gebied rond Mendoza en gebied rond Salta) is fantastisch geweest.
Door de goede voorbereiding door Tico konden al onze wensen gerealiseerd worden. Bovendien bleek ter plekke ook alles te kloppen en goed op elkaar afgestemd en georganiseerd te zijn. Knap werk!

Hoogtepunten

De fiets excursie door Buenos Aires onder begeleiding van een Nederlander die in BA woont en werkt
Het hotel en de restaurants (La Cabrera) in de wijk Palermo
El Ateneo (boekenzaak in...
Het hotel en de restaurants (La Cabrera) in de wijk Palermo
El Ateneo (boekenzaak in een oud theater) en Tortoni (tango)
De autotocht bij Mendoza over de Camino de la Carrera en naar de Aconcagua en natuurlijk de wijnproeverijen
Salta en wijde omgeving zoals de zoutvlaktes en de mooie en sterk wisselende landschappen zoals gekleurde rotspartijen en cactusvelden

Bart Wigman

Communicatie vooraf heel prima en efficient.

Antoinette Langelaan

Wij hebben een fantastische reis gehad, zeer afwisselend, zeer goed georganiseerd door de lokale organisatie Condor Travel in samenwerking met jullie

Hoogtepunten

prachtig afwisselende natuur, goede accomodaties, goede gidsen

Tico reiziger

Het was een prachtige Namibia reis. De keuze eerst naar het zuiden te gaan en daarna langzaam naar het noorden te reizen
met als hoogte punt Etosha NP is een heel goed gekozen. De zuidelijke...
met als hoogte punt Etosha NP is een heel goed gekozen. De zuidelijke helft met zijn prachtige natuur en hier en daar wild
langs de routes, ging over in een wat minder fraaie natuur van het noorden maar met een uitbundige aanwezigheid van het
wild. Zoals we gewend waren van Tico was alles tot in de puntjes verzorgd met fraaie en aangename overnachtingen.

Hoogtepunten

De overnachtingen met diners waren alle heel goed met als uitschieters de Fish River Canyon Lodge, Wolwedans en Mowani
en Okonjima Africat. Ook de aangeboden game drives en sundowners waren...
en Okonjima Africat. Ook de aangeboden game drives en sundowners waren prachtig en waren een goede gelegenheid om
van de natuur en omgeving te genieten en te bewonderen. Overal heel vriendelijke personeel.

Uitstekend

gids, jungle beach resort

Uitstekend - een van de beste reizen ooit (en we reizen veel)!

Hoogtepunten

Goede balans tussen rust en activiteiten - goed opgezet met uitstekende lokale agenten - altijd op tijd, zeer netjes en hulpvaardig

Verhoeven Ivo

Alles was weer prima geregeld en verzorgd zoals we gewend zijn van Tico, zeer mooie afwisselende rondreis in een prachtig land met heel vriendelijke, leuke Engelstalige gidsen.
Zelfs onze...
Zelfs onze chauffeurs die enkel Portugees spraken waren leuk en behulpzaam, zeker een land om naar terug te keren.

Hoogtepunten

Ons verblijf in de Pantanal, puur natuur

Love_to_travel

Reis is zeer goed bevallen en was goed aan onze wensen aangepast.

Hoogtepunten

Een aantal zeer mooie accomodaties (Met name Jungle Beach in Trincomalee en 98 ACRES in Ella), alsmede twee perfecte adressen voor safaries (Gal Oya en Wilpattuu). Wilpattuu was het hoogtepunt van... Een aantal zeer mooie accomodaties (Met name Jungle Beach in Trincomalee en 98 ACRES in Ella), alsmede twee perfecte adressen voor safaries (Gal Oya en Wilpattuu). Wilpattuu was het hoogtepunt van onze reis.

Guy, Chris, Carl en Maria

Fantastisch programma, goede plaatselijke opvolging en begeleiding.
De herfst in Patagonië was schitterend.

Hoogtepunten

Het hotel in Iguazou en de hotels in Torres del Paine fantastisch, wat niet weg neemt dat de andere niet goed waren - de aangeboden hotels waren qua locatie en verwachtingen schitterend. Het hotel in Iguazou en de hotels in Torres del Paine fantastisch, wat niet weg neemt dat de andere niet goed waren - de aangeboden hotels waren qua locatie en verwachtingen schitterend.
Iguazou, El Calafate, Torres del Paine waren qua natuur schitterend - het bezoek aan Buenos Aires (twee dagen per fiets rondgereden) voldeed volledig aan onze verwachtingen.