Samantha lachansing

Ik hoorde alrijd horror verhalen over het weglaseren van tattoos maar het valt reuze mee en voor je het weet is het al klaar.

Andy is erg vriendelijk en vraagt na elke behandeling ook hoe het gegaan. Hij begeleidt je door het proces en neemt de tijd

Anne

Inmiddels heb ik 2 behandelingen gehad voor het weglaseren van een tattoo in mn nek. Bij de 1e behandeling krijg je van tevoren een intake met een duidelijke uitleg wat je kan verwachten. Het gebied... Inmiddels heb ik 2 behandelingen gehad voor het weglaseren van een tattoo in mn nek. Bij de 1e behandeling krijg je van tevoren een intake met een duidelijke uitleg wat je kan verwachten. Het gebied dat wordt gelasered wordt ‘verdoofd’ met een icepack, waardoor je geen pijn voelt tijdens het laseren. Na de behandeling ook geen last en ik zie al duidelijk verschil. Ik ben dik tevreden!

Klantvriendelijk, professioneel, schoon, altijd mogelijk om tussentijds contact op te nemen voor vragen, pijnloos

Saber

Onlangs voor de 3e keer bij Andy gegaan voor een behandeling. De behandeling valt reuze mee en doet amper pijn, er is al duidelijk verschil merkbaar. Was ik maar veel eerder bij Andy terrecht... Onlangs voor de 3e keer bij Andy gegaan voor een behandeling. De behandeling valt reuze mee en doet amper pijn, er is al duidelijk verschil merkbaar. Was ik maar veel eerder bij Andy terrecht gekomen. Een aanrader voor iedereen die van zij tattoo af wil.

Heel klantvriendelijk en professioneel.

Shirley

Voor de tweede keer hier geweest voor een behandeling. Dit had ik veel eerder moeten doen, wat valt het mee allemaal. Het laseren gaat erg snel en voordat je het weet is het weer voorbij.

Een kleine week is de plek van laseren (in mijn geval onderarm) iets gevoeliger, maar ook dit is na een week voorbij.

Duidelijke informatie en uitleg, vriendelijke ontvangst en goede nazorg na elke behandeling. Je kunt hier tussentijds altijd met vragen terecht en je krijgt snel respons.

Ramon Heuvelman

Ik sta momenteel bij Andy onder behandeling voor het weglaseren van twee tattoos op mijn bovenarm. Ik ben nu drie keer geweest maar zag na de tweede behandeling al duidelijk resultaat!
Andy...
Andy is een aardige kerel met veel ervaring op het gebied van laseren. Hij appt na de behandelingen altijd )even hoe het ermee gaat en ook voor vragen kun je altijd bij hem terecht. Goede nazorg dus!
De tattoos worden vantevoren en tijdens de behandeling goed gekoeld met icepacks waardoor de pijn echt minimaal is!

Prima zaak, prima kerel en prima laserwerk!

Andy weet waar hij mee bezig is. Dit is per direct te merken aan de informatie die je krijgt bij de intake. Het process loopt soepeler dan je zou verwachten, en de pijn valt reuze mee. Als je tegen... Andy weet waar hij mee bezig is. Dit is per direct te merken aan de informatie die je krijgt bij de intake. Het process loopt soepeler dan je zou verwachten, en de pijn valt reuze mee. Als je tegen de pijn van het zetten van een tatoeage kan, kan je zeker tegen de pijn van het verwijderen ervan.

Service is super.. erg transparant, vriendelijk en duidelijk over het process. Alles ziet er ook netjes en hygiënisch uit.

Heel tevreden! Andy legt alles heel goed uit en de behandeling is snel en vrijwel pijnloos. Na de behandeling ook nergens last van, het ziet er iedere keer heel rustig uit, geen wondjes of andere... Heel tevreden! Andy legt alles heel goed uit en de behandeling is snel en vrijwel pijnloos. Na de behandeling ook nergens last van, het ziet er iedere keer heel rustig uit, geen wondjes of andere gekke dingen.

Makkelijk online afspraak maken, behandeling is snel en vrijwel pijnloos, betaalbaar.

Jaleesa

De behandeling valt reuze mee. Het gaat super snel en Andy is heel erg betrokken, Ook na de behandeling word er nog contact gehouden. Ik ben pas 2 keer geweest en ik zie al enig verschil :) Tattoo... De behandeling valt reuze mee. Het gaat super snel en Andy is heel erg betrokken, Ook na de behandeling word er nog contact gehouden. Ik ben pas 2 keer geweest en ik zie al enig verschil :) Tattoo no more is zeker een aanrader!!

Top service!!

Andy is een topper, zodra je in de kliniek komt verdwijnen je zenuwe. Hij stelt je op je gemak en legt je de gehele procedure tot in de details uit. Nu mijne 2e behandeling gehad en het resultaat... Andy is een topper, zodra je in de kliniek komt verdwijnen je zenuwe. Hij stelt je op je gemak en legt je de gehele procedure tot in de details uit. Nu mijne 2e behandeling gehad en het resultaat mag er al zeker wezen! (Ik had een nieuwe, sterke tattoo van 8 weken oud.)

Goede laser, proffesioneel, vriendelijk, schoon, ideale locatie.

Sanae

Andy legt stapsgewijs uit wat er gaat gebeuren en stelt je helemaal op je gemak!! Het verwijderen van tatoo gaat tot heden prima. Me huid reageert er erg goed op en zie ik al na 2 sessies al... Andy legt stapsgewijs uit wat er gaat gebeuren en stelt je helemaal op je gemak!! Het verwijderen van tatoo gaat tot heden prima. Me huid reageert er erg goed op en zie ik al na 2 sessies al resultaat waar ik super blij mee ben!! Tattoo No more echt een AANRADER!!

Goede uitleg
Wat te verwachten na behandeling (en)
Kennis over het vak