De Panter

In mijn gezicht heb ik sproeten laten zetten. Ik heb een zeldzaamheid dat mijn huid alle bruinpigment afstoot. Hierdoor heb ik groen-achtige sproeten in mijn gezicht. Dit is in het buitenlicht echter goed te zien. Door kennissen wordt ik hierdoor "de panter" genoemd. Op straat wordt ik vaak aangesproken met "he gaaf man, wat steld het voor?" of "wat heb jij nou in je gezicht?"Dit vind ik zeer onprettig want ik wil geen tattoo in mij gezicht maar sproeten. Als je moet werken is dit ook niet altijd handig. Ook is het fijn als je als man zijnde zonder make-up op foto's kan. Dus ik ging naar Tattoo No More. Aan de ene kant begrijp ik de beslissing van Andy; Andy lasert geen tattoeages met gemengde kleuren want hij heeft de ervaring dat deze tot een andere kleur kunnen verkleuren. Het verkleuren kan dan ook echter maanden duren dus het resultaat is veel later zichtbaar. De beste man wilt niet dat ik door zijn toedoen uiteindelijk met blauwe of paarse sproeten rondloop die al helemaal duidelijk ziet, ook met binnenlicht. Aan de andere kant had de behandeling op de sproeten op de knieen (daar heb ik ze ook) uitgeprobeert kunnen worden. Dan had ik kunnen zien hoe het zou worden na behandeling en na een jaar kunnen beslissen om gezicht wel of niet te doen. Dit doet Andy niet vanwege de garanties die zij geven. Dat begrijp ik ook maar anderzijds kun je iemand ook niet zo rond laten lopen. Uiteindelik heb ik tegen het advies van Andy in toch alles nogmaals over laten tattoeeren in de hoop dat het allemaal lichter wordt en het natuurlijker gaat ogen. Helaas heb ik voor de "nee "van Tattoo No More die 25 euro intakegeld moeten betalen. Ik zou het fijn gevonden om deze terug te krijgen, maar dat is aan Andy. Intake en uitleg heb ik natuurlijk wel gehad incl. teleurstelling. Ik heb er ook nog niet naar gevraagd het terug te krijgen.

Er is geen middenweg als ze vragen of ik Tattoo no More zou aanbevelen. Omdat ik geloof dat dit uiteidelijk wel een goede cliniek is waar ze Tattoeages weglaseren en ik mensen niet wil kwetsen heb ik toch op "ja "gedrukt en vier sterren gegeven terwijl het in mijn geval veel minder ster is.....of veel meer ster, als je die op mijn gezicht meerekend.

Groeten van "de Panter".

Aardige man maar heeft "Nee" verkocht. Geeft eerlijk en duidelijk uitleg, maar weet niet precies wat ik vind van de beslissing.

Score voor Tattoo no more: 4/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja