9.8/10

Lian Schrauwers

Superfijn bedrijf
Wil je een droom vakantie … boek dan bij Talisman … top!

Bij Talisman doen ze er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen

Ad Schrauwers

Erg professioneel bedrijf met kundige medewerkers

Alles is perfect geregeld

Floor

Fantastisch

Alles tot in de puntjes geregeld en super persoonlijk

J Prins

Geweldig reisbureau om je vakantie te boeken, alles is perfect geregeld! Bijzondere bestemmingen wat een zekerheid biedt voor een mooie reis waar ook ter wereld.

Goede communicatie, flexibel, mee denken hoe het beste je reis te laten verlopen. Vriendelijk, accuraat en exclusief.

Wij hebben echt geen verbeterpunten, gewoon geweldig!

Karen

Alles was tot in de puntjes geregeld, vanaf de eerste ontmoeting met de groep tot en met onze laatste middag, tijdens het wachten op onze vlucht naar huis.
De lodges waarin we verbleven waren...
De lodges waarin we verbleven waren uiterst luxueus, we werden uitermate goed verzorgd. De begeleiding van onze groep was uitstekend, alle activiteiten waren bijzonder. Door het kleinschalige van alle lodges, waren we heel vrij in het indelen van de tijd

De luxe accomodaties, die ook nog eens kleinschalig zijn. De after sales is ook sterk, je voelt je echt gewaardeerd als klant.

Lonneke

De Talisman specialisten zijn allemaal zeer toegewijd en werken tot in de puntjes de reis uit. Niets is te veel gevraagd. Er is een zeer goede kennis van de aangeboden bestemmingen en hotels. Ik... De Talisman specialisten zijn allemaal zeer toegewijd en werken tot in de puntjes de reis uit. Niets is te veel gevraagd. Er is een zeer goede kennis van de aangeboden bestemmingen en hotels. Ik reis al jaren naar volle tevredenheid met Talisman omdat ik mij daar in zeer goede handen voel.

Zie boven

Arjan van der Venne

Goede ervaring. Wijzigingen worden heel duidelijk vertaald in nieuwe reisplannen en spoedig opgevolgd. Heldere en duidelijke uitleg van hetgeen te verwachten is.

Duidelijk, klantgericht.

In eerste aanleg de telefonische bereikbaarheid mbt degene die de centrale bedient. De doorverwijzing in deze ervaar ik enigszins als rommelig en slecht verstaanbaar.

Sandra van der Valk

Fantastisch, vanaf het plannen van de reis tot aan thuiskomt was alles perfect geregeld

Het samenstellen van een prachtige reis ondanks alle Corona beperkingen in de wereld

Tips, op bestemmingen restaurants aanbevelen dan hoef jezelf niet te zoeken

Margreet Prins

Wij hebben al verschillende reizen geboekt bij Talisman en elke reis was fantastisch! Kan het iedereen aanraden, je bent verzekerd van een mooie reis met veel verschillende bezienswaardigheden.

Goed advies en altijd verzekerd van goede accommodaties en bijzondere plekken!
Goede communicatie en erg betrokken. Alleen maar lof!

Zou het echt niet weten.

Monique van Holstein

Goed Talisman is altijd verrassend en weet onze wensen goed te vertalen naar de aangeboden reizen

persoonlijk, origineel , georganiseerd

geen updates meer van nieuwe online omgeving in het weekend