9.8/10

R.Hoeijmakers

Mooie reizen

Mooie hotels en b&b op vakantielanden

Voor de reis de beschrijving doornemen zodat er niets mis kan gaan

Gerdie van den Broek

Talisman heeft onze bijzondere vakantie, met een bijzondere lading, omgetoverd in een onvergetelijke reis.
We hebben prachtige herinneringen kunnen maken !
Ze hebben echt alles voor ons...
We hebben prachtige herinneringen kunnen maken !
Ze hebben echt alles voor ons geregeld en dan schieten woorden soms te kort.
Heel veel dank !

Persoonlijke benadering

Mooie en interessante reis naar India en Bhutan

Aanpassing programma naar individuele wensen is goed mogelijk.

Aanpassing programma naar individuele wensen is goed mogelijk.

Adequaat handelen bij problemen onderweg (i.c. door KLM een uur voor vertrek gecancelde terugvlucht vanuit New Dehli naar Amsterdam).

Geen.

Talisman (Evelyn) heeft voor ons een geweldige droomreis naar Zuid-Afrika samengesteld. Bij iedere accommodatie werden we verrast met een rozenbad met kaarsjes en zalige "fonkelwijn", heel attent.... Talisman (Evelyn) heeft voor ons een geweldige droomreis naar Zuid-Afrika samengesteld. Bij iedere accommodatie werden we verrast met een rozenbad met kaarsjes en zalige "fonkelwijn", heel attent. De support tijdens de reis was goed. En bij thuiskomst kregen we nog een geweldig leuk cadeau!

De betrokkenheid, ook tijdens de reis.

Reina

Al de vierde reis met Talisman. Weer heel erg tevreden hoe alles geregeld wordt. Ook om de reis samen te stellen. Er zijn zoveel mogelijkheden, maar Seraphine luisterde goed zodat we naast de safari... Al de vierde reis met Talisman. Weer heel erg tevreden hoe alles geregeld wordt. Ook om de reis samen te stellen. Er zijn zoveel mogelijkheden, maar Seraphine luisterde goed zodat we naast de safari auto ook lekker konden wandelen: naar een krater, maasai dorp en een wandelsafari. Top!

Talisman heeft alles goed geregeld, goed telefonisch contact en overleg over onze wensen qua reisdata en budget.

Geen.

Onze 1e ervaring met Talisman is uitstekend. Het aanbod, het reisschema, de opvolging/nakomen van afspraken, het contact etc. was erg prettig en professioneel.

To the point en nakomen van afspraken (ook after sales). Ons reisschema was eigenlijk redelijk snel naar tevredenheid opgesteld.

Wellicht het aanbod nog iets verbreden, maar dit is echt optioneel.

Michiel

Deskundig, snel en uitermate vriendelijk

Buitengewoon snel en deskundig met het in kaart brengen van de mogelijkheden en het opzetten van een mooi programma

Talisman leunt vanzelfsprekend op bepaalde lokale partners. Daar waar die bepaalde zaken (bijv in een bepaalde locatie of minder luxe segment) niet bieden, zou het mooi zijn als Talisman met meer... Talisman leunt vanzelfsprekend op bepaalde lokale partners. Daar waar die bepaalde zaken (bijv in een bepaalde locatie of minder luxe segment) niet bieden, zou het mooi zijn als Talisman met meer aanvullende opties zou kunnen komen

Riccardo de Vries

We zijn nu meerdere malen met Talisman op reis geweest naar voornamelijk Maleisië en het was wederom goed verzorgd.
Met name het persoonlijk contact met Linda Kanter is zeer prettig heeft...
Met name het persoonlijk contact met Linda Kanter is zeer prettig heeft veel ervaring in Azië en weet waar ze over praat.
De reis is zeer goed verlopen en alles was tot in de puntjes geregeld en we zijn alweer aan het kijken naar onze volgende reis.

Met name de kennis op het gebied van de reisbestemmingen is zeer sterk vertegenwoordig en dat maakt Talisman uniek ten opzicht van andere reisaanbieders. In combinatie met het prettige contact met... Met name de kennis op het gebied van de reisbestemmingen is zeer sterk vertegenwoordig en dat maakt Talisman uniek ten opzicht van andere reisaanbieders. In combinatie met het prettige contact met de medewerkers maakt dit Talisman
zeer sterk.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Charles Vandervelde

Wij gingen dit jaar voor de achtste maal met Talisman op reis en voor de achtste keer op rij was alles weer uitstekend in orde.

Het advies vooraf en de kwaliteit van de diensten ter...

Het advies vooraf en de kwaliteit van de diensten ter plaatse, waar ook ter wereld (=dit jaar was het Zambia), laten telkens weer zien dat Talisman kiest voor uitstekende partners en dat zij hierdoor reizen kunnen aanbieden die elke keer weer net dat tikkeltje meer hebben.

Het persoonlijke contact (in ons geval vooral met Evelyn Oostveen) en het rijke aanbod aan bestemmingen, belevenissen en verblijven maken dat een reis boeken bij Talisman zeer aangenaam is en tevens... Het persoonlijke contact (in ons geval vooral met Evelyn Oostveen) en het rijke aanbod aan bestemmingen, belevenissen en verblijven maken dat een reis boeken bij Talisman zeer aangenaam is en tevens een moment is waar wij elk jaar naar uitkijken.

André Zoeteweij

Wij hebben nu voor de derde keer een reis laten samenstellen door Talisman. En het bevalt ons nog steeds goed. Veel is mogelijk en de persoonlijke benadering van het persooneel, in ons geval Evelyn... Wij hebben nu voor de derde keer een reis laten samenstellen door Talisman. En het bevalt ons nog steeds goed. Veel is mogelijk en de persoonlijke benadering van het persooneel, in ons geval Evelyn Oostveen, bevalt ons prima. Er wordt goed naar je geluisterd, wat de wensen zijn en wat je wil en zeker wat je niet wilt. Alles is tot het laatste toe super goed geregeld, overal is aan gedacht en rekening mee gehouden.
André en Diana Zoeteweij

Persoonlijke benadering. Goede adviezen. Goed luisteren naar hetgeen je aandraagt.

Een tip, meestal moet je om 12 uur uitchecken als je dan een avondvlucht hebt moet je dus de hele middag zien te overbruggen. Je kunt natuurlijk je kamer bijboeken dat kan soms prijzig zijn. Ik ben... Een tip, meestal moet je om 12 uur uitchecken als je dan een avondvlucht hebt moet je dus de hele middag zien te overbruggen. Je kunt natuurlijk je kamer bijboeken dat kan soms prijzig zijn. Ik ben er voor om de kamer bij de boeking al bij te boeken tot aan het einde van de dag dan is het bij de prijs inbegrepen en valt het niet meer tegen op je laatste vakantiedag.