9.8/10

Catherine

Talisman heeft voor ons in slechts 2 weken tijd een hele huwelijksreis in elkaar gezet naar Tanzania. En ondanks dit korte tijdsbestek hebben ze het toch voor elkaar gekregen er een hele... Talisman heeft voor ons in slechts 2 weken tijd een hele huwelijksreis in elkaar gezet naar Tanzania. En ondanks dit korte tijdsbestek hebben ze het toch voor elkaar gekregen er een hele persoonlijke en bijzondere reis van te maken. Een reis die echt afgestemd was op wat wij zochten en tot in de puntjes perfect was geregeld. Drie verschillende lokaties, 3 binnenlandse vluchten en alles klopte. Het was echt een huwelijksreis om nooit te vergeten!

1. Dat ze heel goed kunnen inschatten wat voor soort reis er echt bij de klant past en dus ook met een voorstel kwamen wat gelijk al grotendeels klopte.
2. Alles is gewoon strak georganiseerd....
2. Alles is gewoon strak georganiseerd. Je wordt volledig ontzorgd en hoeft je ook geen moment druk te maken over iets.

Hebben wij niet. Ze hebben het echt goed gedaan!

Stefanie Verrijp

Een bijzonder fijne en betrouwbare organisatie. Ze nemen je zorgen weg en bieden dienstverlening zoals het zou moeten zijn. Toen ik op de dag van ons oorspronkelijk vertrekdatum ziek werd hebben... Een bijzonder fijne en betrouwbare organisatie. Ze nemen je zorgen weg en bieden dienstverlening zoals het zou moeten zijn. Toen ik op de dag van ons oorspronkelijk vertrekdatum ziek werd hebben zij verder alles geregeld wat nodig was en ins vooral gerustgesteld en dat in een weekend. Echt respect. Dit is werkelijk een reisbureau met toegevoegde waarde.

Communicatie was perfect. Ze luisteren naar wensen en vertalen dit naar een perfecte reis.

Niets

henk dekker

Veel reizen met talisman al ondernomen en altijd positief

heel flexibel en actief. Enthousiaste en gecommitteerde medewerkers

Eveline t Hart

Van begin tot eind had ik geweldig contact met de medewerkster, ze begreep mijn vragen en wensen en heeft alles tot in de puntjes, echt op maat gemaakt voor mij, georganiseerd. Ik hoefde zelf... Van begin tot eind had ik geweldig contact met de medewerkster, ze begreep mijn vragen en wensen en heeft alles tot in de puntjes, echt op maat gemaakt voor mij, georganiseerd. Ik hoefde zelf helemaal niets meer te regelen, alleen lekker op vakantie te gaan.
Mijn volgende reis laat ik weer door Talisman Travel Design organiseren.

Het echt luisteren en snappen wat je wensen zijn en deze ook weten te realiseren.

Miranda Verhoef

Meer dan goed

Zeer professioneel

niets aan toe te voegen

J. Ripmeester

Goed reisbureau

Mee denkend, enthousiaste medewerksters, persoonlijke aandacht en goede service.

Website is niet helemaal up to date b.v. Belmond Napasai ligt aan de kust maar wordt in het binnenland op de kaart geplaatst

Reactie Talisman travel design:

Beste heer Ripmeester,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We zijn bekend met het probleem t.a.v. de locaties op de website en zijn hier mee bezig.
Evelien...
Beste heer Ripmeester,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Evelien Collier

Marga en Joost Simons

Wij hebben weer een geweldige reis gehad in Zuid-Afrika. Een perfecte gids die heel flexibel was, leuke locaties omgeving Kaapstad, met heerlijk eten.

Perfecte organisatie, goede keuzes wat locaties en gidsen betreft.

De vraag is of een duur hotel met vele faciliteiten zin heeft als je ook de gehele dag op excursie bent.

René Koeken

Fijn en persoonlijk contact, goede verdieping in de behoeften van de klant

Goed inzoomen op de persoonlijke wensen/ behoeften
Warm contact
Deskundigheid

Kan k zo niet benoemen

Joost

We hebben genoten van een prachtige reis naar Canada. Accomodaties en excursies waren allemaal van hoge kwaliteit.

Professionele organisatie, attente persoonlijke adviseur, geweldige accomodaties en excursies

Kleine zaken: een van de huurauto's was slecht onderhouden en de aangegeven reistijden waren soms erg krap.

Bart van der Weijden

Super service

Staan je snel te woord en denken met je mee. Last-minute toch nog een superreis weten te organiseren