9.8/10

Rob Spierings

Zeer prettige persoonlijke benadering door de reisadviseurs. In ons geval Astrid en Evelyne. Alles getuigt van professionaliteit. De documentatie is zeer verzorgd. En ter plekke verloopt alles... Zeer prettige persoonlijke benadering door de reisadviseurs. In ons geval Astrid en Evelyne. Alles getuigt van professionaliteit. De documentatie is zeer verzorgd. En ter plekke verloopt alles soepel en zorgeloos

Zie hierboven

Ik adviseur om wat duidelijker adviezen te geven over wenselijkheid c.q. noodzaak van fooien aan chauffeurs en gidsen. Ook de hoogte van het bedrag. In ons geval ging het om Vietnam

Hans Willems

Uitstekende voorbereiding van de reis, goed geluisterd naar onze wensen, tot in kleinste details verzorgd.

De kwaliteit van de gekozen locaties zijn gegarandeerd top. Ze kennen hun bestemmingen.

Niet alle locale gidsen zijn goed. Vooral bij de lange autoritten kan de aanwezigheid van een gids naast een chauffeur 'te veel' zijn.

Caspar

Service van het hoogste niveau. We hebben een vijf sterrenklasse reis gehad.

Anne-Marie

Gemakkelijke contacten en snelle reacties op vragen en/of aanpassingen.

Korte lijnen doordat het contact steeds met de vaste specialist voor de reis van je keuze is.

Geen verbeterpunten op dit moment; we hadden al een uitgebreide, prettige terugkoppeling met onze reisspecialist.

Ann Beddeleem

Tweede keer dat we bij Talisman boekten met grote tevredenheid
Tweede keer dat we bij Talisman boekten met grote tevredenheid
Profesialisme en klantvriendelijkheid zijn in vergelijking met andere reisagentschappen waren we in het verleden mee wekten ( Belgische ) van een stukken hoger niveau

hans Vloemans

Als meerdere reizen met Talisman gemaakt die allen uitstekend zijn bevallen en volledig voldoen aan de beschrijving vooraf.

waarmaken wat beloofd is

We hebben met het gezin een reis gemaakt naar Peru.
Sheila Luijten heeft ons programma samengesteld.
We hebben met het gezin een reis gemaakt naar Peru.
Sheila Luijten heeft ons programma samengesteld.
De reis was fantastisch georganiseerd. Alles was super professioneel, gidsen, auto’s, opvang en programma.

De sterkste punten van Sheila ( het bedrijf): korte lijnen, flexibel, mogelijkheden om eigen wensen op korte termijn in te vullen, meedenken en open voor suggesties, wij vonden de super snelle... De sterkste punten van Sheila ( het bedrijf): korte lijnen, flexibel, mogelijkheden om eigen wensen op korte termijn in te vullen, meedenken en open voor suggesties, wij vonden de super snelle reactie en het snelle handelen heel belangrijk en erg handig.

Momenteel geen

Nieuwenhuijsen

Zeer goed

Ja

Fam. Philipsen

Fantastische reis gemaakt naar Mexico.
Dank U Annelies voor de uitstekende voorbereiding van deze droomreis.

Alles was tot in de puntjes geregeld.
Zeer goede service en gidsen ter plaatse.
Geweldige hotels !
Uniek bezoek aan museum , dat zullen we nooit vergeten!

Alles was perfect.

wilma Adriaans

Wij zijn al vaker met Talisman Reizen op vakantie gegaan en dat zegt natuurlijk genoeg. Wij zijn heel kieskeurig en overal moet je achter foutjes aan, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt bij... Wij zijn al vaker met Talisman Reizen op vakantie gegaan en dat zegt natuurlijk genoeg. Wij zijn heel kieskeurig en overal moet je achter foutjes aan, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt bij Talisman. Prijzen zijn ook interessanter doordat ze contracten hebben met de accomodaties. En zijn ze zelf op de accomodaties of gebieden geweest, ze weten dus waar ze over praten en kom je niet in het massa gebeuren. Wij zijn vol lof over Talisman, ik zou niet weten wat ik aan kan merken. Ze zijn ook nog eens heel attent met aardigheidjes en bloemen en nemen alle tijd voor je. Kortom wij blijven bij Talisman boeken.

altijd snelle reakties, niets is teveel en supervriendelijk, alsook goede prijzen. ze weten heel goed waar ze overpraten, op meeste reisburo's zijn ze er maar amper geweest en ze nemen alle tijd... altijd snelle reakties, niets is teveel en supervriendelijk, alsook goede prijzen. ze weten heel goed waar ze overpraten, op meeste reisburo's zijn ze er maar amper geweest en ze nemen alle tijd voor je. alle reisbescheiden netjes op tijd en mooi verpakt. en top en top vriendelijk.

ja kleine verbetertip. De bloemen dag later versturen, prettiger als je thuis bent van de vakantie.