9.8/10

Colourcake

Fijn

Service, bereikbaarheid en goede werknemers op locatie

Informeer over de duur van reizen, adviseer, zeker met kinderen, om halve dagen activiteiten..maak zoveel mogelijk interactief..laat ons meedoen en ook beetje fysieke activiteiten..

Rob van Nieuwkerk

Talisman is een professioneel reisbureau in het hoge segment met een persoonlijke benadering. Ik ben heel tevreden na vele jaren en vele reizen, ver weg en in Europa. De specialisten zijn overal... Talisman is een professioneel reisbureau in het hoge segment met een persoonlijke benadering. Ik ben heel tevreden na vele jaren en vele reizen, ver weg en in Europa. De specialisten zijn overal zelf geweest en dat maakt het boeken heel prettig. Ze begrijpen de wensen van klanten in het hogere segment. Vroeger boekte ik via American Express Centurion Travel Service maar de zg. AMEX kaartvoordelen wegen niet op tegen de specifieke kennis van Talisman.

Persoonlijke benadering.

Nvt

Danielle

Wij boeken al jaren reizen via Talisman en zijn uiterst tevreden. Dit jaar werd tijdens onze vakantie onze laatste lokatie geannuleerd omdat het hotel per direct gesloten werd. Op het moment dat wij... Wij boeken al jaren reizen via Talisman en zijn uiterst tevreden. Dit jaar werd tijdens onze vakantie onze laatste lokatie geannuleerd omdat het hotel per direct gesloten werd. Op het moment dat wij hier een mail over ontvingen, hadden ze al een uitstekend alternatief voor ons geregeld.

Goede service, altijd bereikbaar, kundig en houden bij het samenstellen van de reis goed rekening met alle wensen.

geen tips

Loomans

Fantastisch, keurigontvangen en begeleid door Evelyn voor de Safari reis door Botswana met een afsluiting bij de victoria watervallen wat we besproken hebben is voledig en zelfs meer dan gezegd... Fantastisch, keurigontvangen en begeleid door Evelyn voor de Safari reis door Botswana met een afsluiting bij de victoria watervallen wat we besproken hebben is voledig en zelfs meer dan gezegd uitgekomen, geweldige reis bijna niet uit te leggen. Kan ik iedereen met stip Aanbevelen!👍

Geweldig vriendelijke en lieve mensen , top eten en faciliteiten.

Nee, denk dat dit niet mogelijk is.

Van Doorn

Talisman heeft op korte termijn een geweldige vakantie voor ons weten te regelen. Het contact verliep heel prettig en Seraphine wist de vakantie helemaal naar onze wens te personaliseren.

Persoonlijk.
Snelle respons op vragen.

Geen.

van den Heuvel

Goede professionele dienstverlening

ter zake kundig, klantvriendelijk

niet echt

Margreet Prins

Geweldige reisorganisatie!

Altijd alles tot in de puntjes geregeld, echt geweldig!

Ik zou het echt niet weten.

Marga van Venrooij

Alles tot in de puntjes geregeld.

Ontvangst bij aankomst door een local heroes die ook iedere dag een berichtje stuurt of we nog iets willen weten.

Online reserveren bij de Plitvice lakes een dag van te voren.

Arjan van der Venne

Goede heldere communicatie, zeer betrokken.

Kennis van het aangeboden product.

Telefonische bereikbaarheid - vooral inzake het eerste contact wat vaak rommelig is. Na het doorschakelen naar de juiste persoon geen klachten.

Paul van Dinten

Een droomreis naar Dubai en de Seychellen dankzij de zeer servicegerichte en prettige ondersteuning van Talisman

Luisteren goed, denken mee, hebben een indrukwekkend netwerk, veel kennis en je merkt aan alles dat ze begaan zijn met hun werk.