9.8/10

Otja Heijmink

Snelle en professionele service en prettige communicatie

Ruime kennis van zaken

Els Teijsen-Boekholt

Fantastisch

Service gericht

Ingrid Schless

We hebben een heel fijne ervaring gehad met Talisman. Het voelde als een goede samenwerking, vooral met Evelyn. We vonden het geel vervelend om de eerste keer niet door te laten gaan ivm met... We hebben een heel fijne ervaring gehad met Talisman. Het voelde als een goede samenwerking, vooral met Evelyn. We vonden het geel vervelend om de eerste keer niet door te laten gaan ivm met onzekerheid rondom corona maatregelen, maar het jaar daarop werden we vol enthousiasme weer geholpen. Alles was perfect geregeld en de communicatie heel prettig en altijd snel.
Onze volgende grote reis willen we graag weer via Talisman boeken.

Communicatie, expertise, vriendelijkheid

Pieter

Wij hebben nu een aantal maal een familiereis geboekt via Talisman. Ook dit keer was de rondreis door Vietnam en Cambodja uitstekend geregeld. Met name de kennis van de landen i.c.m. de goede lokale... Wij hebben nu een aantal maal een familiereis geboekt via Talisman. Ook dit keer was de rondreis door Vietnam en Cambodja uitstekend geregeld. Met name de kennis van de landen i.c.m. de goede lokale partners heeft ons wederom een onvergetelijke reis opgeleverd!

De inspanning vooraf en organisatie van Astrid, zelfs een paar dagen voor vertrek nog, is meer dan noemenswaardig. Zonder haar was onze reis nooit zo goed verlopen.

Nog meer activiteiten en restaurantsuggesties buiten de top toeristische attracties aanbieden.

Alphons

Positieve ervaringen, fijne goed georganiseerde reis .

Persoonlijke benadering

Een mogelijkheid voor persoonlijke afspraak op kantoor op zaterdag zou pre zijn

Nvt

Veel ervaring en kennis op reisgebied

Veel kennis en specialisatie in het hogere marktsegment.Goed in persoonlijk maatwerk.

Meer openheid en betere specificatie van het kostenoverzicht

Adrie & Marianne Toor

Mijn ervaring met Talisman was weer uitstekend.

De afspraken worden nagekomen en de service en dienstverlening is altijd uitstekend.

Gewen verbeterpunten, blijf vooral zo doorgaan.

Marjan van den Bent

Uitstekende en zeer vriendelijke service.

Denken met je mee, geven goede alternatieven en zijn zeer behulpzaam bij problemen.

Paridaens

Fantastische reisorganisatie

Zeer professionele en vriendelijke medewerkers , zorg tot in detail van moment van boeken tot thuiskomst,

Frederik

Talisman zorgt voor een perfect georganiseerde zorgen-vrij vakantie.

Altijd de beste hotels op de perfecte locatie en de ultieme ervaring op de meest idyllische plekjes.

Als je eenmaal bij Talisman boekt is er geen weg terug. Je boekt er zeker weer.