9.8/10

Marjolein van Hoof

We hebben dankzij jullie een droomreis gemaakt naar Botswana. Echt alles was tot in de puntjes geregeld, heel persoonlijk en precies wat we wilden. In een woord fantastisch.

Evelyn en de rest van het team hebben heel goed geluisterd en aangevoeld we wilden. De persoonlijke aandacht en de zorg is uitstekend.

Peter Oosterveer

Opnieuw uitstekend!

Punctueel en betrouwbaar

Hester Borrie

Organisatie van een 13 daagse reis naar Thailand voor 2 personen

Goede communicatie, verstand van zaken/professioneel, snel, flexibel

Prijs erg hoog

Caroline Muste-Merks

Zeer goed

Snel, zeer klantgericht, zeer attent, vriendelijk, eerlijk, goede ideeën, denken mee

Eigenlijk geen, al jaren een zeer tevreden klant!

Paul Lelieveld

Talisman, heeft onze reis naar Canada georganiseerd en is volledig naar onze wensen uitgevoerd.

Het volledig invullen van onze reis wensen,
bereikbaarheid, meedenken met onze wensen en de zeer professionele begeleid voor en tijdens de reis.
Zij hebben gezorgd voor een werkelijk...
Het volledig invullen van onze reis wensen,
Zij hebben gezorgd voor een werkelijk perfecte trip naar de West kust van Canada!

Geen!!

Joan Westendorff

Fijne persoonlijke service, grote kennis van hetgeen men aanbiedt prettige mensen

keuze van activiteiten gericht op leeftijd deelnemers.
werken met uitstekende partners in buitenland
makkelijke bereikbaarheid

ik zou niet weten

PM Hendrksz

Fantastische vakantie gehad naar Vietnam...

De reis heb ik samen met Evely O zorgvuldig samengesteld, veel overleg gehad en helaas ook veel moeten wijzigen. Dit was nooit een probleem. Altijd even opgewekt en bereid je met alles te... De reis heb ik samen met Evely O zorgvuldig samengesteld, veel overleg gehad en helaas ook veel moeten wijzigen. Dit was nooit een probleem. Altijd even opgewekt en bereid je met alles te helpen.
De reis is keurig volgens plan verlopen.... en we kijken terug op een prachtige familie reis naar een mooi een bijzonder land.
Dank Evelyn.

Ik mis het "oude' reisoverzicht.. De documenten nu zijn lastig te printen en of te lezen.

Cindy Damen

We hebben al diverse prachtige reizen geboekt bij Talisman. Vanaf de eerste aanvraag tot en met het moment van terugkomst is alles altijd tot in de puntjes perfect geregeld.

klantgericht, betrokken, reizen worden volledig op maat gemaakt en medewerkers zijn heel erg goed op de hoogte van hun enorme port folio met stuk voor stuk juweeltjes van accomodaties

André Zoeteweij

Wij zijn al meerdere keren met dit bedrijf op vakantie geweest. En elke keer een fijne ervaring.

Heel erg persoonlijk gericht, wat erg fijn is. Zoeken echt naar wat bij jou past en eigenlijk is er heel veel mogelijk. Heel erg vriendelijk personeel wat al jouw wensen probeert waar te maken.

Op dit moment zou ik het niet weten.

Martijn van Andel

Fantastische organisatie

Klantgericht, secuur, origineel en geïnteresseerd.