9.8/10

Mets Diane

Fantastische opvolging in de samenstelling van onze reis naar Vietnam. Eveneens onmiddellijke opvolging wanneer we ter plaatse waren: het gaf ons een heel geruststellend gevoel!

Aanvoelen van wat we als klant verwachten van de reis en hier tot in de kleinste details op inspelen. Ongelooflijke mooie hotels en samenwerking met de kantoren ter plaatse is fantastisch!

geen enkele!

Luvic Janssen

Wij hebben een hele fijne, comfortabele vakantie naar Japan gehad, goed georganiseerd door Talisman en haar lokale partner in Japan, waarin onze wensen op maat zijn meegenomen

Kwaliteit en persoonlijke asndacht

Beter herkenbaar/zichtbaar aanspreekpunt in Japan voor directe lokale ondersteuning. Het is niet handig als je voor elke vraag vanuit Japan naar Talisman terug moet.

Max van den Berg

Talisman (and Japan) keep overdelivering!

Via Talisman is alles perfect geregeld, beleef je meer in een kortere tijd en kom je op plekken die je zelf niet zo snel aan doet.

Vwb deze reis zouden we het echt niet weten. Misschien bij de volgende maar het zou ons verbazen.

R. Prins

200% Positief. Reeds 5 keer met Talisman een vakantie geboekt. Zijn heel goed op de hoogte van hun portfolio van hotels en resorts, etc. waar ze mee samen werken. Heel leuk, is dat ze je kleine... 200% Positief. Reeds 5 keer met Talisman een vakantie geboekt. Zijn heel goed op de hoogte van hun portfolio van hotels en resorts, etc. waar ze mee samen werken. Heel leuk, is dat ze je kleine nuttige “kado’s” sturen zoals b.v. een gids van het gebied waar je heen gaat, een boek met andere mogelijke bijzondere locaties gebaseerd op je afgelopen reis. Ze leven zich in in wat je wilt en komen dan met een advies op maat.

Pure klantgerichtheid bij plannen reis, denken mee, komen gevraagd en ongevraagd met suggesties, aanbevelingen.

J. Ripmeester

De afgelopen vakantie naar Bali

Persoonlijke aandacht en samenstelling van je reis geheel naar je wensen. Het goed inspelen op gewijzigde omstandigheden in het vakantie land.

Informatie op de website, landkaarten, tekst en het aantal foto’s

Dick Bakker

Super positief, laat geboekt, maar alles was tot in de puntjes verzorgd.

Service gerichtheid

In documentatie , zitten een paar kleine fouten, telefoonnummer airline etc. Hou documentatie altijd actueel

Gonnie Loomans

We hebben al vele reizen gemaakt met Talisman. Alles is prima georganiseerd.

goede organisati,. alles perfect geregeld

Jac Jansen

Fantastische vakantie waarbij onze ervaringen meer dan verwacht overeenkomen met wat ons was toegezegd.

Organisatie van A tot Z perfect

Meer advies aangaande currencies in betreffende landen

Verschelde

Zoals steeds super service op alle gebied van Talisman

Organisatie en stiptheid

Misschien regelmatigere controle uitoefenen op de resorts qua management , food etc

Nel van der Krogt

Alleen maar positieve ervaringen

Klant is koning, reis wordt op maat gemaakt, uitstekende service en bij eventuele calamiteiten wordt er zeer adequaat gehandeld.

Nvt