R. de Bruin

De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij... De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij terugkijken op een waardevol afscheid

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

persoonlijke begeleiding en zorg, Het afscheidshuys is uitstekende lokatie in een karakteristiek pand dat zeker een extra dimensie geeft aan het afscheid nemen.

Doke en marina en fam .

We hebben het erg prettig ervaren, hele vriendelijke personeel. We kijken er met een goed en mooi gevoel op terug .

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

We vonden alles heel goed ,en goed verzorgd.

René van den Broek

Ik vond het een prettige samenwerking, waarbij wij volledig ons eigen ding er in kwijt konden waardoor het afscheid echt persoonlijk was en niet geregisseerd.

volledige eigen inbreng,
niets moest, alles mocht,
goed gevoel,
persoonlijk,
volledige eigen inbreng,
niets moest, alles mocht,
goed gevoel,
persoonlijk,
Het Afscheidshuys hebben we ervaren als een perfecte persoonlijke locatie waar we intiem met onze naasten bij pa konden zijn.
de uitvaartbegeleidster Erna was perfect.

Hoogeveen

Ervaring van de uitvaartbegeleiding heb ik als erg prettig ervaren.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Betrokken, professioneel, goed bereikbaar.

Henk Heijs

Uitstekend

goede intake, professionele uitvoering

Engelen/ van Groningen

Sympathieke en heel vriendelijke begeleiding.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goed proberen in te leven en zoveel als mogelijk de eigenheid en wensen van de familie te respecteren en vorm te (laten) geven.

Dorothé Litjens-Boerboom

Wij zijn op bijzonder prettige wijze begeleid bij de uitvaart van onze moeder. De sfeer in het Afscheidshuys was heel prettig en warm. De ruimte was waar onze moeder was opgebaard heel sfeervol. Wij zijn op bijzonder prettige wijze begeleid bij de uitvaart van onze moeder. De sfeer in het Afscheidshuys was heel prettig en warm. De ruimte was waar onze moeder was opgebaard heel sfeervol.
Wij waardeerden de privacy en rust enorm.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De familiekamer in het Afscheidshuys.
Empathisch meedenken met familie.

Geertje Raemakers-van Driel

Zeer betrokken, er werd snel gehandeld zowel vanuit zichzelf als het reageren op ons.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Erna heeft naast bovenstaand ook zaken voor ons geregeld die o.i. verder ging dan je mocht verwachten.

Roel van Kaam

Deze was uitstekend

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het op tijd aanleveren van de benodigde gegevens en daarmee ook alle papieren. Opvallend was de begeleiding in ons rouwproces.

Familie Strik

Persoonlijke betrokkenheid.
Rust.
Gevoel van veiligheid en controle in deze bizarre situatie.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Voor Erna gelden bovenstaande punten.