George Peters

Mooi afscheid kunnen nemen van Marianne ; mede door geweldige begeleiding van Suzanne en gastvrijheid van Vincent

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

persoonlijke interesse , inleving in situatie .

Simon van Duin

Ik heb de begeleiding door de uitvaartbegeleider Margot Geers als zeer professioneel, klantvriendelijk, zorgvuldig en inlevend ervaren!

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Snel reagerend en sterk in het opbouwen van een fijne relatie met mijn overleden man en mijzelf.

G Arts

Persoonlijk

eerbiedig en persoonlijk

Peter

Vanaf het begin tot het eind een persoonlijke en professionele begeleiding.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Meedenken in alles; persoonlijke benadering. Vooral in zo’n begin waarin alles nog onwerkelijk is wordt je meteen goed meegenomen in wat je zelf wilt doen en wat niet

Hans Goeman

Prettig, open contact, en snel afgestemd op de wijze waarop wij met het afscheid om wilden gaan

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goede aanpassing op door ons gewenste sfeer en onze wijze van omgaan met elkaar

R.Peperkamp

Wij zijn in 2015 onze moeder, grootmoeder en overgroot moeder mevr, JM Peperkamp Peters verloren. Zij lag opgebaard in Oosterbeek, ten tijden ook 24 uur te bezoeken. Dat was het beste wat wij hebben... Wij zijn in 2015 onze moeder, grootmoeder en overgroot moeder mevr, JM Peperkamp Peters verloren. Zij lag opgebaard in Oosterbeek, ten tijden ook 24 uur te bezoeken. Dat was het beste wat wij hebben kunnen doen. Wij hebben een zeer fijne, warme en empathische begeleiding mogen ontvangen door mevrouw Erna Mali. Ze neemt alle tijd, verzorgt alle wensen en is ten alle tijden beschikbaar geweest voor ons. We zien haar naam voorbij komen dus alsnog een review na zoveel jaar. Onze dank was en is groot en wij zullen dit niet vergeten. Fam Peperkamp

👍🏽

H. Weerpas

Zeer positieve ervaring wat betreft begeleiding en regelzaken en betrokken houding waarbij naadloos werd aangevoeld wat passend was gezien onze situatie.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Erna Malie is een zeer ervaren en lieve uitvaartbegeleider, die je iedereen gunt om tot een waardig en passend afscheid te komen van een dierbare. Haar uitstekende timing en gevoel voor humor zullen... Erna Malie is een zeer ervaren en lieve uitvaartbegeleider, die je iedereen gunt om tot een waardig en passend afscheid te komen van een dierbare. Haar uitstekende timing en gevoel voor humor zullen wij nooit vergeten!

Theo Hanssen

Wij hebben een goed gevoel overgehouden aan de respectvolle en waardige wijze waarop wij werden benaderd.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Correcte en persoonlijke benadering.
Afspraken werden zeer stipt nagekomen.
Correcte en persoonlijke benadering.
Afspraken werden zeer stipt nagekomen.
In het bijzonder hebben wij waardering voor mevrouw Erna Mali, die ons voorzag van goede adviezen en die ons hulp bood bij het nemen van beslissingen.

Marjo van Elferen

Hele prettige, betrokken en professionele begeleiding.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Meedenken, warm, respectvol, helder communiceren, altijd bereikbaar, er zijn zonder op te vallen. Het Afscheidshuys is een plek waar het goed is om de overledene 'achter te laten'. Het voelt als een... Meedenken, warm, respectvol, helder communiceren, altijd bereikbaar, er zijn zonder op te vallen. Het Afscheidshuys is een plek waar het goed is om de overledene 'achter te laten'. Het voelt als een warm huis.

R. de Bruin

De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij... De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij terugkijken op een waardevol afscheid

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

persoonlijke begeleiding en zorg, Het afscheidshuys is uitstekende lokatie in een karakteristiek pand dat zeker een extra dimensie geeft aan het afscheid nemen.