Familie Banken

Wij hebben Vincent als een zeer rustig en aangename persoonlijkheid ervaren, die zorgvuldig ons heeft begeleid door het proces. We zijn uiterst tevreden over jullie dienstverlening.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Snelheid, rustig en vertrouwd, afspraken nakomen, prettige begeleiding.

Claus

Heel fijn en professioneel

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Sociaal, meelevend, respectvol en meedenkend

Warm, respectvol, aandacht voor nabestaanden

individuele persoonlijke begeleiding

Rieky cobussen

Wij zijn goed tevreden van dag een toen mijn man nog thuis was en de dag dat hij van huis weg ging alle complimenten voor Vincent

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Bij het afscheids huis was ook alles zeer goed geregeld een min punt het scherm waar de foto's op afgedraaid werden .dat moesten er eigenlijk 2 zijn IVB met de zon konden de mensen die achter... Bij het afscheids huis was ook alles zeer goed geregeld een min punt het scherm waar de foto's op afgedraaid werden .dat moesten er eigenlijk 2 zijn IVB met de zon konden de mensen die achter zaten,niets zien en vanwege corona ook niet dicht bij elkaar staan

Adriaansen

Goed contact, korte lijntjes via app. Snelle reactie als er een vraag was. Alles ook zo geregeld als dat we afgesproken hebben.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zoals we het voor ogen hadden is het afscheid ook verlopen. Van de mensen om ons heen ook positieve reacties gehad.

Ria Janssen

In 1 woord samen te vatten: TOP-ERVARING!

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Erg persoonlijk, alles is bespreekbaar en mogelijk. Super goede tips om in de hectiek toch alles goed te doseren. Afscheidshuys is warm en een prachtplek om de laatste dagen bij je dierbare te... Erg persoonlijk, alles is bespreekbaar en mogelijk. Super goede tips om in de hectiek toch alles goed te doseren. Afscheidshuys is warm en een prachtplek om de laatste dagen bij je dierbare te kunnen zijn.

De Afscheidsfotograaf .nl (Servaas Raedts)

Als afscheidsfotograaf heb ik Erna en Frans van dichtbij meegemaakt tijdens een uitvaart in Corona-tijd.

Wat een prettige 'mensen-mensen' die aandacht en respect hebben voor alle...

Wat een prettige 'mensen-mensen' die aandacht en respect hebben voor alle betrokkenen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het was prettig dat ik ook 'mijn' ruimte kreeg om een aantal beelden te maken van bloemen en het graf voordat ze verder gingen met hun werkzaamheden. Het voelde aan alle kanten dat we gezamenlijk... Het was prettig dat ik ook 'mijn' ruimte kreeg om een aantal beelden te maken van bloemen en het graf voordat ze verder gingen met hun werkzaamheden. Het voelde aan alle kanten dat we gezamenlijk bezig waren voor de nabestaanden. Heel fijn op dat moment maar ook achteraf uit reactie van de familie.

Familie Spanjaard

Wij hebben de gehele begeleiding door Vincent en Wilma heel erg fijn gevonden. Persoonlijk. Extra aandacht voor de begeleiding van mijn kleinzoon, zeer prettig.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Eigen sleutel vh Afscheidshuys, gezellige ruimte om met familie en vrienden te praten. Alles was mogelijk in het Afscheidshuys. Ook mijn man lag opgebaard in een prachtige ruimte in huiselijke... Eigen sleutel vh Afscheidshuys, gezellige ruimte om met familie en vrienden te praten. Alles was mogelijk in het Afscheidshuys. Ook mijn man lag opgebaard in een prachtige ruimte in huiselijke sfeer. Koffie smaakte ook goed.

Inge van Megen

Als prettig ervaren, en goed georganiseerd door Erna Mali.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Tijdens ceremonie ook alles goed in de gaten gehouden en evt. handelen/begeleiden wanneer dit nodig zou zijn en tevens een handje helpen waar nodig.

Barendregt

Goede begeleiding bij onbekende zaken na overlijden dierbare

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijke aandacht en rustige uitstraling