Rob Tromp

Zeer professioneel.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De algehele begeleiding vanaf begin tot eind

Pansier

Positief

betrokkenheid

Anno

Snel en fijn contact

Jan Wieriks

Het geheel was zeer positief. Voelde mij erg begrepen.

De betrokkenheid.

Dianne van Druten

We zijn heel erg tevreden over de begeleiding die we van Fieneke hebben gekregen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Alles is geregeld zoals wij het wilden en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Niets was gek en alles mogelijk leek het wel. Het is perfect verlopen en we kijken er met een warm gevoel op terug.

Liselotte Pröpper

Zeer prettige ervaring

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het verwoorden van de verhalen van de familie in prachtige stukjes als leidraad van het afscheid.
Meedenken met hele draaiboek voor het afscheid, waardoor je zelf niet aan alles hoeft te denken.
Hele fijne samenwerking gedurende de week van het afscheid.

Hanneke

Rustige benadering in een ongelooflijke zware tijd. De vele zaken waar je hoofd niet naar staat, worden je uit handen genomen. Veel tijd bij mijn 2 grote lieverds doorgebracht in de huiskamer v/h... Rustige benadering in een ongelooflijke zware tijd. De vele zaken waar je hoofd niet naar staat, worden je uit handen genomen. Veel tijd bij mijn 2 grote lieverds doorgebracht in de huiskamer v/h Afscheidshuys voorzien van muziek, koffie/thee en veel kaarsen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Rekening houden met je wensen in alle rust en respect. Zelfs dat iemand van buitenaf de ruimte kreeg om het afscheid te begeleiden.

J.F.M.Schelvis Cornelissen

Zeer professioneel en heel persoonlijk. Iedereen vond het heel mooi.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De persoonlijke begeleiding en verzorgdheid

Diny Gerrits dennissen

Zeer tevreden met de werkwijze

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Alles netjes verzorgd en gingen in alle wensen in dat was zeer prettig niets was ze teveel.

Stokman-Henckel

Mijn ervaring met SvH uitvaartbegeleiding was zeer positief: persoonlijk en warm

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijk, warm en gedoseerde informatie. Het blijft toch een hogedrukpan met emoties, waarin Vincent( onze contaktpersoon) een soort rots in de Branding was.