Brigitte Hanssen

Wij hebben helaas in een korte tijd twee keer gebruik gemaakt van het afscheidshuys, het is een mooie en fijne plek om je dierbare daar te kunnen herdenken de eerste dagen en het afscheid voor de... Wij hebben helaas in een korte tijd twee keer gebruik gemaakt van het afscheidshuys, het is een mooie en fijne plek om je dierbare daar te kunnen herdenken de eerste dagen en het afscheid voor de komende tijd een plek te geven. De begeleiding is zo fijn geweest, prettige communicatie, alles is bespreekbaar. Fijne mensen. Het huis is echt een prettige omgeving

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Openheid en eerlijke benadering/communicatie, Altijd bereikbaar, fijn dat ze meedenken.

M giesbers

Erg prettig

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijke contact / geen verkoop/ goede begeleiding

Sander Geerts

Heel prettig

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Regelt zaken goed, belt regelmatig om dingen met elkaar af te stemmen en te bespreken

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer persoonlijke begeleiding. We voelden ons gehoord en gezien.

Brenda

We hebben de zorg rond het overlijden van mijn moeder als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment van het overbrengen van zorginstelling naar het Afscheidshuys tot aan de begrafenis. Alles is gegaan,... We hebben de zorg rond het overlijden van mijn moeder als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment van het overbrengen van zorginstelling naar het Afscheidshuys tot aan de begrafenis. Alles is gegaan, zoals wij voor ogen hadden. Ik kan er met positieve, warme gevoelens op terug kijken. Dit heeft zeker bijgedragen aan een stukje rouwverwerking .

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Huiselijke sfeer, intiem, persoonlijk, betrokken.
Lieve medewerkers.

Roos

Het was heel fijn om een rustige plek te hebben waar mijn overleden zus tot aan haar uitvaart kon zijn, wij bij haar konden zijn en bij elkaar. Waar we anderen konden ontvangen die nog afscheid van... Het was heel fijn om een rustige plek te hebben waar mijn overleden zus tot aan haar uitvaart kon zijn, wij bij haar konden zijn en bij elkaar. Waar we anderen konden ontvangen die nog afscheid van mijn zus wilden nemen en waar we samen rustig haar afscheidsdienst konden voorbereiden.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Een heel sterk punt vond ik de balans die Vincent en Wilma vonden in het nabij zijn en afstand in acht nemen. Er was snel een vertrouwd gevoel met beiden. Ze waren er als je ze nodig had en regelden... Een heel sterk punt vond ik de balans die Vincent en Wilma vonden in het nabij zijn en afstand in acht nemen. Er was snel een vertrouwd gevoel met beiden. Ze waren er als je ze nodig had en regelden dan alles soepel, maar ze drongen zich niet op en lieten ons alleen als we zelf de dingen deden die we zelf wilden doen.

Hennie Smits

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het is precies verlopen zo als we het hadden bedacht, en afgesproken.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Veel empathie, en duidelijke begeleiding.

Marjo Derks

Wij zijn enorm tevreden omtrent de uitvaartbegeleiding en het gebruik kunnen maken van het Afscheidshuys.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Begeleiding was perfect en super hoe er mee gedacht is om tot een passend afscheid te kunnen komen. Het Afscheidshuys is geweldig. Enorm fijn om wanneer je maar wilt dat je er naar toe kunt gaan. Zo... Begeleiding was perfect en super hoe er mee gedacht is om tot een passend afscheid te kunnen komen. Het Afscheidshuys is geweldig. Enorm fijn om wanneer je maar wilt dat je er naar toe kunt gaan. Zo warm als we daar kwamen de lampen al aan waren en de muziek op de achtergrond draaide. Dit alles heeft er mede aan bijgedragen dat een droevig gebeuren een liefdevolle herinnering geworden is.

De ervaring is uitstekend

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De rust en respect die men uitstraalt. Vincent is een topper

Van Rongen

Wij hebben de uitvaart begeleiding als zeer prettig ervaren.
Prima ingeschat hoe met ons om te gaan en in te spelen op onze wensen.
Alle lof voor Martijn.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Afscheid in het Afscheidshuys was prima en bijna een huislijke sfeer