Inwoner van Wijchen

Zeer prettige samenwerking.

Heel professioneel.

Frank Peters

Monique heeft het prima geregeld.

afspraken netjes nakomen.

Mijn bedrijf heet Beweging op Maat. Je bedoelt waarschijnlijk. Vincent zijn zaak.

De begeleiding is vooornamelijk gedaan door Vincent, ook de voor en na bespreking ervan. Dat is fijn omdat ik voelde dat er understanding was. Ook de vriendelijkheid was me alles waard. Nogmaals... De begeleiding is vooornamelijk gedaan door Vincent, ook de voor en na bespreking ervan. Dat is fijn omdat ik voelde dat er understanding was. Ook de vriendelijkheid was me alles waard. Nogmaals mijn dank hiervoor.

Ken Suzanne niet. Kan er moeilijk over oordelen

W. Van Kuppeveld

Alles keurig berzorgd.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Dat je er altijd terecht kan.

Vreugdenhil Wilma

Vriendelijk fijn geholpen echt tot steun

Persoonlijk

Mijn naam is Meg Langenhuijzen, dochter van de overledene Mevrouw Tonnie Langenhuijzen- Hendriks

Zeer goed

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Miran Berger heeft ons begeleid bij de uitvaart. Zij is zeer deskundig, rustig, kan goed luisteren en komt afspraken na.

Perlo

Heel goed en fijne samenwerking met margo , uitvaartbegeleider

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijk contact en vrijheid om je eigen ideeƫn te brengen

Monique van den Berg

Heel goede ervaring. Rustige begeleiding. Een prachtige locatie voor besloten, (in)formele uitvaarten.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De "kleine", gezellige, warme ruimtes waarbij kleine gezelschappen niet verdrinken in de ruimte. De mogelijkheid om de overledene in een eveneens mooie ruimte separaat op te baren. De "kleine", gezellige, warme ruimtes waarbij kleine gezelschappen niet verdrinken in de ruimte. De mogelijkheid om de overledene in een eveneens mooie ruimte separaat op te baren.
Vriendelijke en respectvolle medewerkers.

Engelen

Respectvol, wij zijn zeer tevreden

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Afstand houden daar waar het kan

H.C.M van Mameren-Borgstein

Goede ervaring, want alles is naar onze wens heel goed en mooi verlopen. en kijken terug naar een mooi afscheid van onze moeder.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

afspraken na komen vind ik een heel sterk punt en het invoelen en meedenken met ons was erg fijn.