Franci Tap, Gerrie, Martien, Rini en Ruud Willems

Wij hebben de uitvaartbegeleiding vanaf het moment dat mama overleden was tot aan het informeel samenzijn als zeer fijn ervaren. Alles was goed geregeld. Alles is ook gegaan zoals we met Vincent... Wij hebben de uitvaartbegeleiding vanaf het moment dat mama overleden was tot aan het informeel samenzijn als zeer fijn ervaren. Alles was goed geregeld. Alles is ook gegaan zoals we met Vincent Tromp besproken hadden.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Vincent heeft ons op een rustige en prettige manier begeleid en ondersteund. Vincent was ook altijd bereikbaar als het nodig was. Het Afscheidshuys had voor ons veel meerwaarde. Het was een hele... Vincent heeft ons op een rustige en prettige manier begeleid en ondersteund. Vincent was ook altijd bereikbaar als het nodig was. Het Afscheidshuys had voor ons veel meerwaarde. Het was een hele fijne plek om nog bij mama te kunnen zijn en afscheid van haar te kunnen nemen. Het zelf mogen "aankleden" van de ruimte waar mama opgebaard lag heeft daar ook aan bijgedragen.

Han Vieselman

Een mooie uitvaart gehad en goed verzorgd

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Vriendelijke mensen die met je meedenken in moeilijke tijden

Henny Redelijk

Alle nodige aandacht, tijd en zorg door Monique bij de begeleiding. Snelle reactie en heldere en duidelijke antwoorden bij vragen. Alle wensen werden gehoord. Tot in de puntjes verzorgd, warm en... Alle nodige aandacht, tijd en zorg door Monique bij de begeleiding. Snelle reactie en heldere en duidelijke antwoorden bij vragen. Alle wensen werden gehoord. Tot in de puntjes verzorgd, warm en respectvolle begeleiding. Perfect verlopen afscheid. Zeer dankbaar.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Familiekamer met eigen sleutel is heel fijn. Grote betrokkenheid schept vertrouwen en rust.

familie Bergman

Goede, meelevende uitvaartbegeleidster

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Margo, onze contactpersoon bracht rust en was orde in een voor ons zeer onverwacht overlijden en een verdrietige, hectische week/periode

Jeroen Braam

Begaan en Respectvol

Rust en vertrouwelijkheid

Jelissen

Voor gesprekken waren goed , er werd rekening gehouden met onze wensen,

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goede begeleiding tijdens de dienst

Fiona Yauw

Heel goed

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Luisteren, begrip, meedenken, heldere communicatie

Liesbeth van Dinteren

Wij hebben goede ervaring met Vincent Tromp. Met name de begeleiding van Miran Berger was super.

Begripvol, empatisch, initiatiefrijk

Thea, Susan, Josien & Karin Caris

Een fijne samenwerking waarbij we ogenschijnlijk moeiteloos door het hele proces heen geholpen werden.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Rustig en bekwaam. Aan al onze wensen werd voldaan.

Jolette Slagter

De begeleiding was fijn, kundig en respectvol. Ook makkelijk bereikbaar en afspraken zijn perfect nagekomen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Luisteren goed, regelen alles tot in de puntjes, snel en makkelijk bereikbaar, fijne begeleiding om alles op tijd af te krijgen.