William Hartings

Zeer goed en naar volle tevredenheid.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Punctueel, begripvol, meedenken en empatisch….

Ine Polman

Fijne, warme begeleiding, altijd bereikbaar, korte lijntjes. Wel even een aandachtspunt: in de kerk voor “sprekers” , ingrijpen als de microfoon te ver wegslaat, zodat iedereen het hoort.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het afscheidshuijs in Beuningen is een superlocatie, waar we in alle rust afscheid hebben kunnen nemen van ons mam, sfeervol en huiselijk.

familie rossen

Prima, we zijn netjes en fijn geholpen onze wensen zijn uitgevoerd

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

goed en fijn contact, snel reageren op vragen

Contact met was heel prettig

sfeervol

Carolien kruithof

Goede en prettige ervaring

Heel persoonlijk

Anneke van Ommeren

Prettige en professionele medewerkers. Met name Miran die ons op rustige en empathische manier heeft begeleid en geadviseerd in te nemen beslissingen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

- goede communicatie en meedenken in het nemen van moeilijke beslissingen
We hebben het Afscheidshuys ervaren als een prettige locatie

Fam. Roelofs

Waar je op dat moment behoefte aan hebt, geeft Vincent Tromp. Vertrouwen en optimale persoonlijke begeleiding, zodat je direct voelt dat alles goed komt. We zijn hem hier enorm dankbaar voor.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijke begeleiding. Vooral om de uitvaart te organiseren waar je achteraf toch voldaan op terug kijkt.

Geert ariens

Totaal plaatje

Leonie aarts

Zeer prettige man neemt de tijd voor je

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Contact via whatsapp snel en makkelijk

Franci Tap, Gerrie, Martien, Rini en Ruud Willems

Wij hebben de uitvaartbegeleiding vanaf het moment dat mama overleden was tot aan het informeel samenzijn als zeer fijn ervaren. Alles was goed geregeld. Alles is ook gegaan zoals we met Vincent... Wij hebben de uitvaartbegeleiding vanaf het moment dat mama overleden was tot aan het informeel samenzijn als zeer fijn ervaren. Alles was goed geregeld. Alles is ook gegaan zoals we met Vincent Tromp besproken hadden.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Vincent heeft ons op een rustige en prettige manier begeleid en ondersteund. Vincent was ook altijd bereikbaar als het nodig was. Het Afscheidshuys had voor ons veel meerwaarde. Het was een hele... Vincent heeft ons op een rustige en prettige manier begeleid en ondersteund. Vincent was ook altijd bereikbaar als het nodig was. Het Afscheidshuys had voor ons veel meerwaarde. Het was een hele fijne plek om nog bij mama te kunnen zijn en afscheid van haar te kunnen nemen. Het zelf mogen "aankleden" van de ruimte waar mama opgebaard lag heeft daar ook aan bijgedragen.