A.G. Willems

Het contact is steeds buitengewoon prettig verlopen. Vincent is rustig, meelevend, goed bereikbaar en denkt goed mee.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer goed bereikbaar, pro-actief zonder bepalend te zijn.

D. van Ingen Schenau

Het was heel prettig om met Vincent Tromp de uitvaart te bespreken. Onze vragen werden goed en rustig beantwoord. Wij konden al veel van te voren regelen en dat was geweldig!!

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goede uitleg, de rust die het bedrijf uitstraalt, super. Het was goed!!

Geert van bree

Zeer vlotte afhandeling en zeer goede begeleiding

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Alles onder één dak kunnen afhandelen

Antoine Peters (Eef Peters)

Goed, prettig en persoonlijk

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Duidelijke draaiboek met goed aangegeven wanneer er iets af moest zijn. Neemt je veel zorgen uit handen.

Berris-Visschers

Goede ervaring

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Rustige man, komt zijn afspraak na.

Kitty Nissen-Seesing

Het was voor ons een positieve ervaring met veel respect voor alle wensen en een rustige en geordende begeleiding tdns de emtionele en chaotische dagen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Via via gehoord van Het Afscheidshuys en dat bracht ons in contact met Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding, we zij erg tevreden over het geheel.

Irene Kuijpers

Goede ervaring. Deskundig! Goede begeleiding. Rustige uitleg. Super vriendelijke vrouw die Margo

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Fijne omgeving voor afscheid! Begeleiding was prima!

Anne Mooij

We hadden Margo Geers als begeleider. Ze kwam ervaren, empatisch en professioneel over en heeft ons erg goed geholpen met de voorbereidingen en uiteindelijke uitvaart. Ze deed erg haar best om onze... We hadden Margo Geers als begeleider. Ze kwam ervaren, empatisch en professioneel over en heeft ons erg goed geholpen met de voorbereidingen en uiteindelijke uitvaart. Ze deed erg haar best om onze /mams wensen te vervullen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De uitvaart zelf verliep precies zoals we hadden gewild. Knap hoe aan alle details gedacht was.

Mike de Pagter

Heel prettig, rustig en goed verlopen

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Rustig, neemt de tijd, snel reactie op mail enof whatsapp.

Familie Willems

Vincent heeft ons deze dagen heel rustig en betrokken begeleid en daarbij onze wensen overal in meegenomen

-Rust
-Enorm betrokken