Hans Knuiman

Persoonlijk contact en professionaliteit van uitvaartbegeleidster

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het Afscheidshuys is een mooie en rustige locatie

J.K. van der Burg - de Wit

Een gepaste omgeving met de juiste uitstraling om in kleine kring een afscheidsbijeenkomst te houden. Wij zijn tevreden met de goede verzorging van mijn vader, het rekening houden met zijn/onze... Een gepaste omgeving met de juiste uitstraling om in kleine kring een afscheidsbijeenkomst te houden. Wij zijn tevreden met de goede verzorging van mijn vader, het rekening houden met zijn/onze wensen en de goede koffietafel na afloop.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer geschikt om in kleine kring intiem afscheid te kunnen nemen.
Goede begeleiding.

Jan

Netjes en goed

Afspraken nakomen

Fam. Reinders

In zeer korte tijd hebben wij van onze beide ouders helaas afscheid moeten nemen. Margo heeft ons met veel empathie en luisterend oor, incl. een vleugje humor hier en daar, erg fijn geholpen! Erg... In zeer korte tijd hebben wij van onze beide ouders helaas afscheid moeten nemen. Margo heeft ons met veel empathie en luisterend oor, incl. een vleugje humor hier en daar, erg fijn geholpen! Erg meedenkend, vanaf meekijken naar verzekeringspolissen t/m opbaren, beschikbaar stellen familiekamer, samenstellen van presentatie, regelen high-tea etc. Super!

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De korte lijnen en betrokkenheid. We konden altijd bellen en/of appen. Letterlijk 24/7. Dat was erg fijn!

Jansen- etterson

Ondandanks veel verdriet ,toch een warm bad

Luisteren
Mee denken
Warmte

Maria Evers-Lelivelt

Fantastisch begeleiding professioneel deskundig

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Heel mooie locatie voor een waardig afscheid

S.Jaspers- Robben

We zijn zeer tevreden. Is allemaal naar wens verlopen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Steeds dezelfde contactpersoon. Korte lijntjes.

Nina Andriessen

De uitvaart en het Afscheidshuys is allemaal heel goed verlopen.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het meedenken van Margo en de rust die zij geeft. Niets moet, maar alles mag

Jan-Willem van der Aa

De samenwerking met Vincent hebben wij als erg prettig ervaren. Vincent is een erg fijn mens die ons volledig heeft ontzorgd nadat mijn vader was overleden. Denkend aan alles, overal voor open staan... De samenwerking met Vincent hebben wij als erg prettig ervaren. Vincent is een erg fijn mens die ons volledig heeft ontzorgd nadat mijn vader was overleden. Denkend aan alles, overal voor open staan en mee bewegen.

A.G. Willems

Het contact is steeds buitengewoon prettig verlopen. Vincent is rustig, meelevend, goed bereikbaar en denkt goed mee.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer goed bereikbaar, pro-actief zonder bepalend te zijn.