Susteen

Tineke van Houten

Advisering wijzigde steeds, veel feitelijke onjuistheden in de offerte, geen onafhankelijk advies maar Susteen brengt zelf offerte uit, geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Reactie Susteen:

Beste mevrouw van Houten,
Beste mevrouw van Houten,
Vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienst. U heeft meegedaan aan een collectieve inkoopactie waarbij Susteen een voorselectie maakt van aanbieders met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Het is op dit moment erg moeilijk om de juiste partij te selecteren, daarom helpen we de bewoners bij dit proces. We vinden het jammer dat we u hier niet voldoende mee hebben kunnen helpen.
Richard Susteen

Van Hurck

Slecht

Reactie Susteen:

Geachte heer/mevrouw van Hurck,
Vervelend dat u niet tevreden bent over het advies. We komen graag met u in contact om te horen hoe we onze dienst kunnen verbeteren.
Vriendelijke groeten,...
Geachte heer/mevrouw van Hurck,
Vriendelijke groeten,
Richard Susteen.

Eddy Geboers

Netjes en eerlijk

C. van Luit

Op aanraden van de gemeente Utrechtse Heuvelrug regelt de firma Susteen voor mij vloerisolatie. Tot nu toe verloopt dit perfect.

J. van Maren Vastgoed

Door medewerker te hoge verwachtingen voorgespiegeld.

C. van Bebber

Luisteren goed naar je wensen, nemen de tijd voor goed advies en sturen dit precies en uitgebreid in de vorm van een verslag na. Dat geeft houvast bij het eventuele (laten) uitvoeren van je... Luisteren goed naar je wensen, nemen de tijd voor goed advies en sturen dit precies en uitgebreid in de vorm van een verslag na. Dat geeft houvast bij het eventuele (laten) uitvoeren van je isolatieplannen.

Jaap

Perfecte reactie

J van Gulick

Prettig contact, gedegen rapportage.

Maria van der Schaar

Uitstekend advies