Gorissen Peter

Zeer vriendelijk en bijzonder behulpzaam

Snelle reacties en vlotte samenwerking

Montagehandleiding duidelijker maken

Sermon christy

Sneller geleverd dan verwacht, zeer vriendelijke chauffeur, therapeutische lamp was er niet bij, snel antwoord op mijn mail, deze zal nagestuurd worden.

Zeer Vriendelijk, snelle levering

Lamp was er niet bij, misschien duidelijkere vermelding maken op de bon , hoeveel dozen er moeten zijn?

Marc Isenborghs

Onze nieuwe sauna werd netjes afgeleverd. Communicatie betreffende de levering was vlot en punctueel.
Het opzetten van de sauna ging vrij vlot. Dit wordt een verademing om mijn sporadische rugpijn te verzachten.

Vlotte communicatie.

Irene Pronk

De aangekochte Combi Sauna is zeer mooi om te zien. Is ook degelijk gebouwd en het geheel maakt de thuis ervaring zeer fijn!

Mooi design
Degelijk product

- lange levertijd >12 wkn
- lastig en zwaar bouwpakket. Met name het grote raampaneel was lastig in elkaar te zetten.

Pieter C

Pieter C.

goede communicatie

Levering kon sneller: 9 weken is lang, al was dit van op voorhand wel zo afgesproken. Geen kritiek dus op Supersauna indien dit niet anders kan.

Annick Knaepen

Alles prima verlopen en zelfs 4 weken vroeger geleverd!
Helemaal tevreden en ik maak alvast reklame van de infraroodcabine. Ook het monteren verliep vlotjes.

Goede communicatie

Broeckx

Geweldig, levering top en zelfmontage ook

Goeie handleiding en op voorhand telefoontje rond hoe iaat ze kwamen leveren

Simon Van oort

Keurig afgeleverde sauna

Mooi product!

Levertijd was best lang

Ronald

Prima bedrijf

Keurige levering

Hans Kleijnendorst

Alle onderstaande reacties kan ik alleen maar onderschrijven. Keurig op tijd, vriendelijke reacties op vragen aan het bedrijf. super nette bezorger. Kortom erg tevreden over de Supersauna!
Tijd...
Tijd om te gaan genieten in onze S-Line Veda

zeer snelle en duidelijke reactie op vragen

geen op of aanmerkingen