Jan Leijskens - Gaby jeurissen

Alles volgens het boekje verlopen, zelfs met uitstel van levering aanvragen, geen probleem en geen bijkomende onkosten aangerekend. Prima uitleg in de winkel en bij de levering.
Meer dan...
Meer dan tevreden met de aankoop.
Mooie afwerking en werkt uitstekend : bedankt

Werkt uitstekend

Sauna voor 2 personen mag 5 cm dieper zijn, voor wie lange benen heeft is het wat eng.

Verbrugge

Ik heb combi 210 Valero gekocht. Gemakkelijk te installeren - best wel met 3 zijn in plaats van met 2 zoals in de documentatie. Op het eerste zicht is de qualiteit degelijk. Communicatie rond... Ik heb combi 210 Valero gekocht. Gemakkelijk te installeren - best wel met 3 zijn in plaats van met 2 zoals in de documentatie. Op het eerste zicht is de qualiteit degelijk. Communicatie rond levering (zie verbeterpunten) kan veel beter. Ik geef nu wel het voordeel van de twijfel door COVID-19 daarom toch nog 4 sterren. Wel heel behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.

Product keuze. Voor mij waren de afmetingen ideaal van de Sauna en heb niet iets gevonden met gelijkaardige afmetingen bij anderen. Qualiteit is degelijk. Heb het nu 2 weken, enkel nog maar gebruik... Product keuze. Voor mij waren de afmetingen ideaal van de Sauna en heb niet iets gevonden met gelijkaardige afmetingen bij anderen. Qualiteit is degelijk. Heb het nu 2 weken, enkel nog maar gebruik kunnen maken van de infrarood omdat de kachel nog moet gelevered worden.

Communicatie, in verband met de bestelling. Ik kreeg geen info rond wanneer het zou geleverd worden nadat ik zelf contact had genomen kreeg ik te horen dat het 6 weken ging duren. Na zes weken terug... Communicatie, in verband met de bestelling. Ik kreeg geen info rond wanneer het zou geleverd worden nadat ik zelf contact had genomen kreeg ik te horen dat het 6 weken ging duren. Na zes weken terug contact gezocht en plots kreeg ik een telefoon dat het de week erop kon gelevered worden. Bij de levering bleekt dan plots dat de kachel en stenen nageleverd moesten worden. Weerom geen informatie over wanneer ik het kon verwachten. Na 2 weken gebeld om te horen dat het waarschijnlijk nog 2 weken ging duren. Ik begrijp dat met de COVID de productie kan verstoort zijn maar als er gewoon over word gecommuniceerd dan is er veel minder frustratie.

Peter vdv

Wij kochten de mini Pod en zijn hier zeer tevreden over. Ook de plaatsing waar we met een bang hartje zelf aan begonnen, verliep moeiteloos. Voordat we eraan begonnen werden we met de glimlach... Wij kochten de mini Pod en zijn hier zeer tevreden over. Ook de plaatsing waar we met een bang hartje zelf aan begonnen, verliep moeiteloos. Voordat we eraan begonnen werden we met de glimlach telefonisch geholpen door de medewerkers !

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers !

Francis

Supersauna, de naam zegt genoeg

Uitgebreide vooral eerlijke uitleg gekregen door Erik bij Supersauna in Vlierden. Daardoor was het maken van een keuze welke IR-sauna snel gemaakt.

Jackie Carvers

Zeer goed uitleg gekregen omtrent de soorten ir- en combi-sauna's in de winkel te Antwerpen - vlotte afhandeling van de bestelling - keurige aflevering door vriendelijke persoon - kontakten met... Zeer goed uitleg gekregen omtrent de soorten ir- en combi-sauna's in de winkel te Antwerpen - vlotte afhandeling van de bestelling - keurige aflevering door vriendelijke persoon - kontakten met klantendienst verlopen vlot en snel - product voldoet aan de verwachtingen

veel nuttige uitleg op website - goede ondersteuning door klantendienst

nog iets meer gedetailleerde uitleg omtrent de plaatsing zou gemakkelijker zijn

Van Herck

Zeer vriendelijke professionele service

Veel keuze in soorten IR—cabines van klassiek tot modern. Zeer vriendelijke verkoper en installateur. Levering volgens afspraak op tijd. Geven zeer goede uitleg...

Schuren

Goede uitleg in de winkel in Vlierden ontvangen. Makkelijk te monteren en product werkt naar verwachting.

Goede uitleg

Bestelling compleet in 1 keer leveren

Patrick Patten

Wij hebben een mini barrelsauna gekocht bij SuperSauna in Vlierden. In Vlierden hebben wij super goede uitleg gekregen van Erik Raijmakers en er stonden genoeg modellen opgesteld om ze eens goed te... Wij hebben een mini barrelsauna gekocht bij SuperSauna in Vlierden. In Vlierden hebben wij super goede uitleg gekregen van Erik Raijmakers en er stonden genoeg modellen opgesteld om ze eens goed te bekijken.

Woensdag 29 juli werd deze sauna gebracht en in 1,5 dag tijd hebben wij die Barrelsauna samen opgebouwd. We kregen van Danny Kuijpers die ze opbouwt en levert van SuperSauna nog de nodige uitleg. Dat was natuurlijk super en erg fijn om te weten op welke details je moet letten.

Alle materialen waren méér dan ruim aanwezig, inclusief een goede omschrijving en de nodige RVS schroeven met schroefbitjes. Dus de bouw ging voorspoedig en het is goed zelf te doen als je handig bent.

Erik en Danny, nog bedankt voor de goede en fijne service................nu nog wachten op een koude winter ;-)

Groetjes Beata en Patrick,

Alle afspraken netjes en op tijd nagekomen. Super compleet en degelijk bouwpakket inclusief beschrijving als je de opbouw zelf doet.

Ik zou er geen weten.

Gerard Vogelzang

Zeer tevreden over de hulp bij het uitzoeken en kopen van een buitensauna in Vlierden. Uitleg over sauna in elkaar zetten ook top. Sauna werd na koop 6 weken later thuis keurig thuis afgeleverd... Zeer tevreden over de hulp bij het uitzoeken en kopen van een buitensauna in Vlierden. Uitleg over sauna in elkaar zetten ook top. Sauna werd na koop 6 weken later thuis keurig thuis afgeleverd door de bezorger. Ook telefonische vragen over het in elkaar zetten van de sauna werden professioneel beantwoord.
Een aanrader om bij SuperSauna een sauna te kopen.

Goede uitleg, klant vriendelijk

Nvt

Fam. Vanden Bussche

Wij kochten de infrarood Valero in Roeselare. Heel vlotte service. Netjes geleverd binnen de voorgestelde leveringstermijn. Ook de telefonische contacten verliepen heel goed. Ik had 2x Roy aan de... Wij kochten de infrarood Valero in Roeselare. Heel vlotte service. Netjes geleverd binnen de voorgestelde leveringstermijn. Ook de telefonische contacten verliepen heel goed. Ik had 2x Roy aan de lijn. Die was zeer vriendelijk en behulpzaam. Nu kunnen we van onze cabine beginnen genieten!

Heel vriendelijk. Komen stipt afspraken na.