Femke VD

Kan iedereen dit bedrijf aanraden! Duidelijke afspraken en goede levering. Infraroodsauna snel met 2 in elkaar gestoken op basis van duidelijk plan en alles werkt perfect. Een aanrader!

Ruime keuze en duidelijke prijssetting.

Geschatte levertijd geven na bestelling. Geen probleem als dit aantal weken is, maar dan heb je een richting.

Hermans Dave

Tijdens een bezoek aan de winkel in Antwerpen hebben we duidelijke info verkregen en een overzichtelijke offerte. Na onze beslissing tot aankoop is alles vlot verlopen van bestelling tot levering.... Tijdens een bezoek aan de winkel in Antwerpen hebben we duidelijke info verkregen en een overzichtelijke offerte. Na onze beslissing tot aankoop is alles vlot verlopen van bestelling tot levering. De montage verliep vlot en cabine voldoet volledig aan de verwachtingen.

Alles verlopen zoals afgesproken.

De montagehandeling een update geven.

Dany Punie

Goede ervaring

Klare uitleg, goede service en correcte afspraken

Handleiding voor installatie kan beter en duidelijker. Geen info over aansluitingen, geen info welke schroeven voor waar. Enkel duidelijke tekening van onderdelen en volgorde (die trouwens niet... Handleiding voor installatie kan beter en duidelijker. Geen info over aansluitingen, geen info welke schroeven voor waar. Enkel duidelijke tekening van onderdelen en volgorde (die trouwens niet klopt. Als je de volgorde volgt kan je het bankje niet plaatsen.

Jens

Duidelijk

Handleiding per type cabine

Joop Kleijne

Goede voorlichting in de showroom en goede levering en installatie

voor ons was de combinatie infrarood en traditioneel heel belangrijk;

wellicht voortaan levering en installatie met 2 personen

Stefan Sukhraj

Super super sauna

Communicatie

Correspondentie

Greet swinnen

Vriendelijke en correcte service

Kwaliteit prijsverhouding is uitstekend!

Ik zie momenteel geen verbeterpunten

Vandormael Hilde

Super goede kwaliteit en service

Komt afspraak na.

Parmentier Peter

Goede ervaring met dit bedrijf, prima info en opvolging.

Zeer goede uitleg.

Bousson Yannick

Na onze huisbrand waarbij ook onze infraroodcabine vernield werd hebben we niet geaarzeld om nieuwe aan te schaffen, gelet op het feit dat dit door onze zoon met beperkingen, maar ook door ons veel... Na onze huisbrand waarbij ook onze infraroodcabine vernield werd hebben we niet geaarzeld om nieuwe aan te schaffen, gelet op het feit dat dit door onze zoon met beperkingen, maar ook door ons veel gebruikt wordt. We hebben gekozen voor de "Valero" om dat die het best bij onze gebruiken past en een mooi design heeft.
Onze verkoper, Dhr Thanawat, heeft alles perfect uitgelegd, maar wij waren al verkocht voor hij zijn deskundige uitleg begon...
De mensen die het leverden waren zeer vriendelijk en correct.
Het geheel is makkelijk in elkaar te steken. Het uitpakken vonden wij het meeste werk.... De sauna zit namelijk super veilig en handig weggepakt. Na een half uurtje konden wij weer genieten van de therapeutische sauna.
Een aanrader...

communicatie en wat beloofd is wordt nageleefd

misschien een filiaal oprichten in de streek van Brugge/kust....