Danny

Na goede uitleg in de winkel , vlot overgegaan tot verkoop ,goede afspraken voor levering

zeer vriendelijk , vlot in omgang , makkelijk met 2 personen in elkaar te zetten

Het instructieboekje had gerust los in de doos mogen liggen , dozen zijn allemaal goed ingepakt , dus geen kans op stukken verliezen .

Van Ekeren

Goede voorlichting, eerlijk advies

Vriendelijk, deskundig advies, goede klantenservice, vertrouwen, geen aanbetaling nodig

Handleiding los bijleveren.

Arch. mortelmans-carrein

Onthaal vriendelijk en duidelijk. We beslisten snel. Levering zeer correct, alles piccobello, ook weer verzorgd en duidelijk.
De cabine was snel gemonteerd, mooi afgewerkt ook, handleiding ook...
De cabine was snel gemonteerd, mooi afgewerkt ook, handleiding ook duidelijk en logisch. Een goed doordacht bouwsysteem.
Het gebruik slaat uiteraard alles!!
Heerlijke nieuwe wereld ;-)

Logica en duidelijkheid en goed doordacht.

Het "sluitstuk" = de voorzijde is een beetje moeilijker te plaatsen omdat een goede greep moeilijk is. Ik denk na over een mogelijke "wegwerp-handgreep" om te tillen aan de bovenkant van de deur om... Het "sluitstuk" = de voorzijde is een beetje moeilijker te plaatsen omdat een goede greep moeilijk is. Ik denk na over een mogelijke "wegwerp-handgreep" om te tillen aan de bovenkant van de deur om zo de pinnen handiger en rechter/gerichter in de sleuven te laten glijden. Verder het hele bouwpakket écht TOP!

Klerk

Goed advies, zorgen dat je de juist configuratie koopt

Goed beschreven product

Guido Vermeiren

Eerlijke en correcte service. Levering op afgesproken data en in goede orde. Overheerlijk om gebruik te maken van de infraroodcabine.

Eerlijkheid. Correcte afspraken

Niets

Meindert Meijen /Apollo Verhuizingen

Ik ben super tevreden over SuperSauna. Goede voorlichting in de winkel, waar ook genoeg tijd voor je genomen werd om alles in detail uit te leggen. De levering was keurig op tijd binnen 6 weken... Ik ben super tevreden over SuperSauna. Goede voorlichting in de winkel, waar ook genoeg tijd voor je genomen werd om alles in detail uit te leggen. De levering was keurig op tijd binnen 6 weken ondanks de decemberdrukte. Ook de nazorg was top, na een berichtje dat een kleurenspotje niet goed functioneerde, werd er gelijk een nieuwe opgestuurd zonder enige discussie. Dus helemaal top.

Goede voorlichting in de winkel.
Tijdige levering en duidelijke instructie.
Goede nazorg.

Geen verbeterpunten.
Wel een tip om een Nederlandse gebruikshandleiding van de Finse Sauna bij het product te leveren, dat maakt het voor vele mensen net iets makkelijker dan Engels of Duits

Piet Verstappen

Ontvangst was correct en zijn vriendelijk te woord gestaan door adviseur Roy bij CareLife BV in Vlierden, Nederland.
Zeer goed geluisterd wat onze wensen waren omdat wij voorheen een Finse...
Zeer goed geluisterd wat onze wensen waren omdat wij voorheen een Finse sauna hadden.
Een mooier Valentijnscadeau hebben wij samen niet kunnen wensen.
De bedrijfsnaam “SuperSauna” doet haar naam zeker eer aan.
SuperSauna +++++
??????????

Ook de uitleg over het monteren en plaatsen van deze Infraroodcabine “Infraplus 3 Trendy.
Correcte info tijdens het verloop van deze order en levering.

100% tevredenheid

Cindy

Goede opvolging

Bij het monteren kwamen er enkele kleine foutjes aan het licht, dit werd correct opgelost.

Plaats montagehandleiding

Carlo

Goede opvolging

Bij de plaatsing zagen we dat er enkele foutjes aanwezig waren. Dit werd correct opgelost.

Duidelijk aangeven waar de montagehandleiding zit.

Anneke Doornekamp

Topservice