Werner Gryp

We hebben een zeer goede ervaring hebben zeer goede uitleg gekregen in de winkel (Roeselare)

Goede verkoper heeft geen moeite om uitleg te geven.heeft ook tijd voor zijn klanten.👍

Alles was top voor ons

Reinier

Zeer positieve ervaring

eerlijke deskundige begeleiding bij keuze

probeer meer verkopers beschikbaar te hebben op open dagen om wachttijden geinteresseerden niet te lang te maken

Hendrik Hamster

Zeer goed, zeer vlot, zeer kwalitatief !

ruime showroom, goede uitleg door verkoper

Bernard Steenbergen

Helemaal prima!

Vooraf check doen op groepen stroomkast in hoeverre geschikt

Mares Tom

Super goeie communicatie,vriendelijke personeel

Vlugge antwoord op men vraag

Niets ;-)

Diana Ruijl

Professioneel bedrijf van informatie tot levering en kwaliteit product

Aan de hand van de beoordelingen heb ik gebeld voor informatie. De mevrouw aan de telefoon nam uitgebreid de tijd, heeft goede tips gegeven en meegedacht. Op basis daarvan hebben wij, zonder de... Aan de hand van de beoordelingen heb ik gebeld voor informatie. De mevrouw aan de telefoon nam uitgebreid de tijd, heeft goede tips gegeven en meegedacht. Op basis daarvan hebben wij, zonder de combisauna te hebben gezien, de sauna besteld. Het is een prachtige sauna, werkt uitstekend, vriendelijke bezorger die uitleg gaf. Complimenten.

Nadine Ceustermans

Voldoende uitleg - planning / levering top

Service !!

Niets te melden

Frank Peeters

Heel fijn bedrijf. Klantvriendelijk en komen gemaakte afspraken na. Wij zijn ontzettend blij met de mooie buitensauna!

Klantvriendelijk, denken mee met de klant, laten je niet onnodig geld uitgeven voor extra’s.

Nee.

SH Gaus

Top

Klantenservice

Lindsey

Wij zijn naar de showroom gegaan in Roeselare (België) en werden daar heel goed ontvangen. Uitgebreide info ontvangen van de combi sauna en nam zeker de tijd om ook onze vragen te beantwoorden. Na... Wij zijn naar de showroom gegaan in Roeselare (België) en werden daar heel goed ontvangen. Uitgebreide info ontvangen van de combi sauna en nam zeker de tijd om ook onze vragen te beantwoorden. Na het ontvangen van de offertes, hebben we per mail de bestelling geplaatst bij de verkoper. Je ontvangt duidelijke communicatie per mail, ook voor levering. De chauffeurs geven ook de nodige uitleg bij aflevering en zijn ook heel vriendelijk. Handleiding volgen en de sauna is zo in elkaar gezet. Heel mooi eindproduct waar wij en de kindjes volop van genieten.

vlotte service, duidelijke communicatie