Christiaan

Goede ervaring in de showroom van Roeselare. Prijs, kwaliteit zéér goed. Super mooie barrelsauna in Alaska Yellow Cedar! Werkt uitstekend. Héél goed kontakt online met Froukje van de klantendienst,... Goede ervaring in de showroom van Roeselare. Prijs, kwaliteit zéér goed. Super mooie barrelsauna in Alaska Yellow Cedar! Werkt uitstekend. Héél goed kontakt online met Froukje van de klantendienst, direct antwoord op steeds onze vragen!
Ook altijd vriendelijk geholpen door Roy, en goede opvolging van onze bestelling. Bij de levering ontbrak het comfort pakket (einde voorraad), onmiddellijk een bericht van Roy dat het pakket enkele dagen nadien geleverd zou worden. Goede dienst na verkoop!
Geweldige ervaring, zéér positief, TOP!

Vriendelijk en goed kontakt online

Niets! doe zo voort

Particulier

Vriendelijk ontvangen, veel uitleg

Eerlijkheid, prijs kwaliteit is super

Niks

Daemen Guy

Vanaf het eerste contact een heel goed gevoel en dat gevoel hebben we nog steeds.

Duidelijke uitleg, sterke prijs en de mogelijkheid omgeving testen.

Niets op aan te merken

Carine

In de oriëntatiefase eerst telefonisch vriendelijk te woord gestaan en vakkundig advies gekregen. Eenmaal in de winkel (Veenendaal) dezelfde ervaring. Heel fijn dat daar de mogelijkheid wordt... In de oriëntatiefase eerst telefonisch vriendelijk te woord gestaan en vakkundig advies gekregen. Eenmaal in de winkel (Veenendaal) dezelfde ervaring. Heel fijn dat daar de mogelijkheid wordt geboden om "proef te draaien" in een infraroodcabine (wel met kleding aan uiteraard ;-)

De verwachte levertijd zou 3 tot 6 weken zijn. In de praktijk ging dit veel sneller. Binnen anderhalve week werd de sauna al bij ons afgeleverd. Deze was eenvoudig in elkaar te zetten en dezelfde dag konden we de sauna al in gebruik nemen.

Alleen de full spectrum lamp bleek stuk te zijn. Na 1 telefoontje was dit euvel opgelost en wordt de lamp (kosteloos) omgeruild voor een andere.

Kortom: Allemaal super geregeld bij SuperSauna!!

Vriendelijk/ Telefonisch goed bereikbaar/ Vakkennis (weet waar ze over praten)/ Super snelle levering

De Greef

Professionele uitleg, perfecte levering en komen afspraken na!

Klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid

Op dit ogenblik geen

Petra

Fijn bedrijf.
Medewerker wat ons heeft geholpen was zeer deskundig, goed advies gegeven.
Levering heel netjes.
Kan dit bedrijf aanbevelen.

Het advies van de medewerker die ons in Vlierden heeft geholpen.

n.v.t

Jack Chorus

Zeer goede service en snelle levering. Vriendelijke chauffeur.

Duidelijke uitleg, snelle levering. Binnen een week!

Geen verbeterpunten tot nu toe.

Lemmen

Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Men neemt tijd voor je.

Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel

Werk de instructievideo en instructiebeschrijving bij. Deze komt niet overeen met het geleverd product

bert

Zeer goed geholpen bij supersauna Antwerpen .vakkundige uitleg door Roy

prijs kwaliteit

Jos

Vriendelijk ontvangst en goede uitleg van alle verschillende sauna's in de winkel. Bezorging, montage en uitleg werd goed verzorgd.

Klantgericht personeel. Deskundig. Vriendelijk.

Het liep allemaal boven verwachting, dus geen tips om de dienstverlening te verbeteren.