Store33

L. Smeets

Twee Creavit wandtoiletten besteld. Fijn dat ze een showroom hebben zodat je kleuren ook in het echt kan bekijken. Communicatie per telefoon en email is dik in orde. Bezorging ook stipt op tijd.

Eric

Heb hier mijn 'merbau roble' tegels besteld voor mijn keuken en woonkamer.
Heb hier mijn 'merbau roble' tegels besteld voor mijn keuken en woonkamer.
Ben eerst de ene na de andere tegelboer langsgeweest. Daarna bij de Hornbach geweest, want ja, goedkoop... Uiteindelijk via internet hier gekomen. Scheelde een paar honderd euro!
Eerst even een belletje gepleegd hoe het zat met het leveren, dat was een zeer fijn gesprek. Ik werd netjes teruggebeld en gemaild met de gegevens. Binnen 2 dagen stond er een hele aardige chauffeur voor de deur met een pallet tegels. Verzendkosten worden altijd meegerekend, maar bij een bepaalde afname krijg je het terug. Dit gebeurde overigens niet vanzelf, maar was zo opgelost.
Ik heb nog tegels nodig voor mijn badkamer en toilet, ga zeker kijken of ik deze hier kan krijgen.

Bram Stolk

Snelle levering en een mooi product ,zeer tevreden .

Peter Dejonghe

Zeer stipt.

Jan

Het bedrijf levert zoals verwacht. In ons geval zelfs heel snel.
Ook doen ze niet moeilijk als je een paar schroeven nagestuurd wil krijgen.
Telefonische hulp is goed, goed...
Het bedrijf levert zoals verwacht. In ons geval zelfs heel snel.
Ook doen ze niet moeilijk als je een paar schroeven nagestuurd wil krijgen.
Telefonische hulp is goed, goed bereikbaar.
De handleiding om zelf te monteren laat echter te wensen over. bijv. de kant waar je de zij profielen af moet korten is niet beschreven zodat je snel de verkeerde kant afzaagt. Na telefonisch contact is alles goed uitgelegd, maar toch had ik dit liever in een goede handleiding gezien. Al met al moet je als je het zelf monteert goed opletten en een ervaren klusser zijn.
Bij ons is het prima gelukt.

Patricia

Door een niet zo goede communicatie tussen het bedrijf en de fabriek is de laminaat een week later geleverd. (bedrijf wist niet dat de fabriek nog in verlof was)
Maar Raico van de...
Maar Raico van de klantendienst, heeft zijn uiterste best gedaan om het toch zo snel mogelijk te laten leveren, waarvoor oprechte dank.

Rob

Communicatie verliep prima. Ik kreeg snel reactie op mijn vragen. De levering was ook erg snel. Sneller dan verwacht.
Ook mijn vragen achteraf werden snel en correct afgehandeld.
Ook mijn vragen achteraf werden snel en correct afgehandeld.

Een minpuntje was dat er geen handleiding bij zat hoe men het geheel zelf dient te plaatsen. Na mail contact was ook dit zo opgelost.

Tamara Van duijn

Twee bestellingen geplaatst en beide super snel geleverd. Prima communicatie over de lever datum en tijd.
Super mooie stenen en ik raad het iedereen aan bij dit bedrijf te bestellen.

Tony C

Goed prijs, netjes geleverd. Goed ervaring met deze bedrijf.

Gert Oostrom

We hebben twee maal een order geplaatst en over beide keren zijn we zeer tevreden