Store33

Wij hebben vorig jaar een screen gekocht, bij aflevering bleken een steuntje afgebroken, maar werd snel opgelost.
Nu een half jaar later is de motor defect, screen gaat niet meer omhoog, na...
Nu een half jaar later is de motor defect, screen gaat niet meer omhoog, na diverse telefoontjes heen en weer wordt er een nieuwe zwaardere motor opgestuurd.
Moet wel zelf demonteren en weer monteren, maar je moet er iets voor over hebben.

LV

Top! Online bestelproces werkt prima. De duidelijke meetinstructie draagt hier zeker aan bij. In de winkel ook kundige uitleg. En snel geleverd natuurlijk.

Wietse

Wij hebben Sanitair besteld er was helaas iets niet meerbeschikbaar maar een alternatief aangeboden gekregen. Goeie communicatie en duidelijke afspraken onderling.

Goed, mooie prijs, snel geleverd

Rogee

Enige tijd geleden een nieuwe wc-pot inclusief toebehoren aangeschaft. Na enkele maanden liet de verf op de bovenrand van de wc pot en de onderkant van de wc bril los. Na het sturen van een mail, om... Enige tijd geleden een nieuwe wc-pot inclusief toebehoren aangeschaft. Na enkele maanden liet de verf op de bovenrand van de wc pot en de onderkant van de wc bril los. Na het sturen van een mail, om aanspraak te maken op de garantie regeling, werd dit dezelfde dag nog opgelost en kregen we bericht dat een nieuwe pot en bril diezelfde Week thuis zouden worden afgeleverd. Ondanks de tegenvaller toch een goede service. Dat noem ik nu klantvriendelijk! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Rogée

Reactie Store33:

Goedemorgen Rogée,
Bedankt voor je attente bericht. Helaas horen inderdaad garantie gevallen er ook af en toe bij maar ook deze dienen gewoonweg netjes te worden afgehandeld.
Fijne ochtend...
Goedemorgen Rogée,
Fijne ochtend gewenst.
Klantenservice
Store33 BV

Sander van der Velde

Deuren gekocht, prima deuren. Komen alleen veel extra kosten bij en niet alles is vanzelfsprekend. Bijv bij bestelling van deurgrepen, krijg je 1 paar bij dubbele deuren... geen slot zoals vermeld... Deuren gekocht, prima deuren. Komen alleen veel extra kosten bij en niet alles is vanzelfsprekend. Bijv bij bestelling van deurgrepen, krijg je 1 paar bij dubbele deuren... geen slot zoals vermeld en geen klos in de deur voor bijv een rolslot. Het zijn geperste deuren, met een groot raam erin en daarover afwerklatjes. Ook echt zwart grondlak. Witte deuren kunnen dus ook prima, je moet immers toch verven. Geen aanslaglatten, en verder moet je zelf sommige dingen nog infrezen. Geen deuren voor de “doe-het-zelfer”

Na drie maanden wachten op een bad dat eerst op voorraad zou zijn, daarna 5 weken levertijd zou hebben, nog steeds geen duidelijkheid wanneer we dit verwachten kunnen. Het zorgt vooor veel extra... Na drie maanden wachten op een bad dat eerst op voorraad zou zijn, daarna 5 weken levertijd zou hebben, nog steeds geen duidelijkheid wanneer we dit verwachten kunnen. Het zorgt vooor veel extra kosten. En na heel veel bellen en mailen, word ik niet terug gebeld wanneer dit beloofd is. Na veel begrip en geduld en vriendelijk zijn, nu echt klaar er mee en gezegd as maandag gewoon te willlen weten wanneer dat bad komt zonder verhalen over dhl die niet goed levert.

Prima contact

Reactie Store33:

Goedemorgen,
Bedankt voor je leuke review en wensen wij je veel plezier met je aankoop.
Klantenservice
Store33 BV