Store33

Irand Huysman

Onlangs kocht ik schanskorf stenen na stalen te hebben ontvangen en na overleg via mail. Bestelde 1250 kg volgens inhoudsmaten van de te vullen korven de roostertjes van de korf zijn 5 op 10 cm en... Onlangs kocht ik schanskorf stenen na stalen te hebben ontvangen en na overleg via mail. Bestelde 1250 kg volgens inhoudsmaten van de te vullen korven de roostertjes van de korf zijn 5 op 10 cm en bestelde de maat 7 x 15 cm breuksteen, deze maat lijkt niet al te populair dus had ik ook niet veel keuze, wat werd geleverd deed mij een beetje met verstomming staan want die stenen leken VEEL te groot ( zaten exemplaren van 30-40 cm tussen kon daar niet mee lachen. dus dat is goed voor één keer .

Johan van Eyk

Bij Store33 een glazenschuifwand met meeneem systeem en tochtstrippen besteld. De schuifwand is van hoge kwaliteit, de tochtstrippen en meeneemstsyeem vind ik in vergelijk met de kosten van de wand... Bij Store33 een glazenschuifwand met meeneem systeem en tochtstrippen besteld. De schuifwand is van hoge kwaliteit, de tochtstrippen en meeneemstsyeem vind ik in vergelijk met de kosten van de wand aan de hoge kant, maar marktconform (bij concurrenten ook deze prijsstelling). Het eindresultaat is echt bovenverwachting, een aanrader. ook de service na levering is goed, enkele kleine onderdelen moesten na worden geleverd wat snel is uitgevoerd.

Mario

Bestelling inbouw spots

Jordy Adan

Prima bedrijf. Snelle klantgerichte levering. Goede prijs voor een uitstekende kwaliteit.

credoe

Wij hebben een betonschuting besteld in januari dat ging goed maar het leveren duurde 5 weken langer als geplend
naar het leveren van de schutting ging het vriezen dus hebben wij het plaatsen er van 3 weken uitgesteld en de spullen binnen opgeslagen na drie welen zijn wij begonnen met plaatsen maar wij kwamen er al snel achter dat de betonzakken voor de palen die waren al hard dus zelf in het weekend beton gehaald om de klus te klaren op maandag het probleem gemeld bij store 33 en ik moest foto's sturen en gedaan naar een paardagen kreeg ik antwoord ik was te laat met melden ik zij het heeft gevroren maar de zaken hebben droog gelegen hij zegt ik kan niets voor u doen dus laad ons zitten wij vinden dat wij zijn bedondert met oude zakken beton en de behandeling naar de klant is nog slechter terwijl wij een dure schutting hebben gekocht dus geen aanrader store 33

Reactie Store33:

Goedemiddag de heer Credoe,

Goedemiddag de heer Credoe,

Bedankt voor uw reactie. U heeft op 29-01 een betonnen schutting bij ons besteld die op 20-2 (met een vertraging van 1 week ten op zichte van de online vermelde levertijd) bij u is uitgeleverd. De vertraging van de levertijd is overigens vooraf met u besproken indien dit akkoord was en dit was geen punt voor u.

Vervolgens is er een levering geweest waarbij u heeft besloten, wegens het slechte weer, om de producten op te slaan en op een latere periode te gaan plaatsen. Bij levering is het altijd raadzaam om de producten te controleren op schade, aantallen en overige aspecten voordat u tekent voor ontvangst. Mocht u na levering binnen 1-2 werkdagen de melding maken bij ons dat er iets foutiefs is, staat de consument hierbij “buiten schot” omdat wij deze reclamatie kunnen claimen bij de transporteur of fabrikant waardoor u vervolgens nieuwe snelbeton zou ontvangen in dit geval. Echter na drie weken is dit niet meer mogelijk. U heeft zelf besloten om voorafgaande melding bij ons om elders snelbeton aan te kopen en vervolgens bij ons de reclamatie in te dienen. Wij hebben u hierbij uit coulance een vergoeding van 40 euro (ipv 70 euro oorspronkelijk) aangeboden welke niet akkoord voor u was. De vergoeding staat momenteel nog steeds voor u aangeboden waarvan u gebruik kunt maken.

Klantenservice
Store33 BV
Schutting33.nl

Tom

Ik heb Store33 ervaren als een betrouwbare leverancier van een prachtige glazen schuifwand. Er wordt tijd genomen om de leverbare producten uit te leggen en zeker ook om mee te denken welke... Ik heb Store33 ervaren als een betrouwbare leverancier van een prachtige glazen schuifwand. Er wordt tijd genomen om de leverbare producten uit te leggen en zeker ook om mee te denken welke oplossing het best passend is in de situatie van de klant.
Ook de nazorg is dik in orde. Na levering had ik nog enkele vragen en die werden keurig beantwoord!

Van Ooijen

Scherpste prijzen online en klantenservice erg vriendelijk. Zeer tevreden, bedankt!

Reinders

Prettig contact
Goed product
Aanrader

Don

Zeer slechte Service met een hoofdletter!!
Zeer slechte Service met een hoofdletter!!
Ik heb een zwart toilet gekocht via de webshop na een levertijd van 8 weken zou deze geleverd worden, uit eindelijk duurde dit 16 weken! Geen excuses geen telefoontje niks! Helaas. Vervolgens werd toilet geleverd en twee dagen later de bril en klep. Maar toilet is zwart en bril en klep waren donker blauw. Gebeld toen na een week werd er een andere klep en bril toegestuurd maar nu wederom is de klep en bril donker grijs in conbinatie met een zwart toilet. Weer twee keer gemaild maar een reactie nu naar 4 weken in nog steeds uitgebleven. Zeer teleurstellend. Dus wilt u een sanitair product kopen doe dat dan minimaal 16 weken van te voren. En bestel gelijk een paar verschillende kleuren misschien dat het dan wel goed gaat. Misschien zit het in het prijsverschil?? Want ja 1 klein positief dingetje ze zijn goedkoper dan een ander..maar ook beter....? Het wachten is ook iets langer!! Toch bedankt voor het zwarte toilet met grijze bril en klep store 33